תדמיין את זה: אריאנה גרנדה בסינגל חדש ושונה במיוחד. אינסטגרם

תדמיין את זה: אריאנה גרנדה בסינגל חדש ושונה במיוחד

בזמן ששירה האחרון "Thank U, Next" שובר שיאים, אריאנה גרנדה לא עוצרת ומוציאה היום (ו') שיר חדש בשם ​"Imagine", האם הוא יגיע לאותה הצלחה כמו "Thank U, Next"? זה מה שאנחנו חושבים עליו

אריאנה גרנדה שוברת שיאים כבר מספר שבועות ברציפות והיא ממשיכה עם הגל ומוציאה היום (ו'), שיר חדש בשם "Imagine". השמועות לשיר זה התחילו מאז שגרנדה העלתה סטורים רבים לסטורי וחשפה את עבודתה על אלבום חדש, מאוחר יותר כאשר הוציאה קליפ לשיר "Breathin" גרנדה החביאה בקליפ מסרים וכך גם אישרה את שם השיר המדובר. את השיר כתבה גרנדה בעצמה בשיתוף עם מספר כותבים נוספים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר מדבר עלאהבה בלתי ניתנת להשגה ואומר "תדמיין עולם כזה, תדמיין". השיר הוא ההפך מ"Thank U, Next" אך נחשב להמשך שלו. השיר "Imagine" הוא שיר פגיע ולא בטוח, בשיר החדש גרנדה מנסה "לשכנע" גבר שהם יהיו ביחד אבל בכאב גדול כנראה היא לא מצליחה לעשות זאת, לעומת שירייה הקודמים שמראים תמיד אהבה טובה וכיפית היום אנו רואים ממנה שיר טיפה אחר. גרנדה חוזרת ואומרת, "אתה יכול לדמיין את זה? תדמיין את זה".

 

מאוד אהבנו לגלות את הצד הזה בגרנדה דרך השיר. כמו בשירים האחרונים של גרנדה מהאלבום "Sweetener" גם בשיר זה יש המון הרמוניות ושכבות של קולות בשיר. הרוודים בהרמיוניות מכניסים חיים ונשמה לשיר. אהבנו מאוד את השיר ואת הסגנון של גרנדה לאחרונה, שיר זה יכול להיות שנוי במחלוקת אצל אנשים רבים אבל אצלנו? אנחנו לא מפסיקים לשמוע! התאהבנו, שוב.

 

תגובות