טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אלי גולדינג. gettyimages.co.il/Ian Gavan

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אלי גולדינג

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של אלי גולדינג

אלי גולדינג, הזמרת המדהימה שביצעה לנו כמה וכמה להיטים ענקיים בעשור האחרון, כתבה ושרה עוד המון שירים שזכו להצלחה מסחררת, ביניהם שיתופי פעולה מפתיעים. ברזומה של גולדינג פסקולים של סרטים שכולכם מכירים כמו מפוצלים, ו-50 גוונים של אפור, ובנוסף גם בלדות עדינות וסולואים מרגשים. כבר כמעט עשר שנים שהיא כובשת אותנו שוב ושוב, בשירים מקסימים שנמצאים כמעט בכל פלייליסט. הבאנו לכם היום את חמשת השירים הכי טובים של אלי גולדינג.

Love me like you do

כי אי אפשר להזכיר את אלי גולדינג בלי לשים את השיר הזה בראש הרשימה, נכון? השיר בוצע ע״י גולדינג לפסקול הסרט של 50 גוונים של אפור, בשנת 2016. הקליפ ממשיך לצבור צפיות, והגיע ליותר ממיליארד וחצי צפיות. הישג מטורף לזמרת מתוקה מבית יהודי באנגליה. היא הטריפה את העולם עם להיט הענק הזה, שנחשב לשיר המוצלח ביותר שלה.

youtube
 

Burn

ילדי הפסטיגלים מבנינו, ודאי זוכרים את השיר של אליאנה תדהר ״בדרך לאור״ ממשחקי הפסטיגל. השיר המקורי הוא burn, של אלי גולדינג, ומילות השיר שכבש כל ילד ישראלי בפסטיגל השנתי, נכתבו על מנגינתו. גם burn הוא מלהיטיה המוכרים ביותר של הזמרת, שגם הוא כמו הלהיטים האחרים שבה את לבם של מיליוני מאזינים, ומושמע עד היום.

youtube
 

Lights

Lights הוא אחד מלהיטיה המוקדמים של הזמרת, שוחרר לפני שבע שנים וזכה להצלחה גם הוא. הקול המהפנט שלה והאפקטים בקליפ יוצרים שילוב מנצח של עוצמה, יופי ורגש. השיר מרגש אותנו בכל פעם מחדש. צפייה בקליפ מזכירה לנו את שנות 2012 היפות, עם הלהיטים הכי טובים של הזמרים המצליחים שקרעו את העולם, ביניהם גולדינג עם העדינות והעוצמה שלה.

youtube
 

On my mind

עוד שיר ממכר וקליפ מושקע של הזמרת המוכשרת. השיר מטריף אותנו, והקליפ מקסים ומספר סיפור מיוחד. משולבים בו אף קטעים מסרטים ישנים מאוד וגם מצוירים של פעם, מהדור הישן. השיר עצמו מקפיץ וממכר, ולא יוצא לנו מהראש בכזו קלות. אלי מדהימה אותנו פעם נוספת עם היכולות הווקאליות שלה, ומסחררת אותנו עם השיר המדהים הזה.

youtube
 

Close to me

לסיום, שלישייה מנצחת - הראפר סוויט לי, הזמרת אלי גולדינג והדי ג׳יי דיפלו (שאולי מוכר לכם מההרכב החדש שלו עם סיה ולאברינת שיצר שירים מדהימים כמו genius), יוצרת שיר מקסים עם שילוב קולות מעולם אחר לגמרי - הקול העדין של אלי, הראפ היחסית קליל של סוויט לי, והמוזיקה האלקטרונית היפה שמצליחה לחבר את כל הקולות לשיר ענק, שיצא רק לפני חודש וצבר 30 מיליון צפיות, בהחלט הישג כביר לשלישייה המוכשרת.

youtube
 
 
 

 

תגובות