דרמה בעולם המוזיקה: טיילור נגד המנהל של ג'סטין ביבר. Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris, אינסטגרם

דרמה בעולם המוזיקה: טיילור נגד המנהל של ג'סטין ביבר

אמש (א') עולם המוזיקה הופתע לגלות שסקוטר בראון (מנהלו של ג'סטין ביבר) רכש חברת תקליטים ענקית, אך את הדרמה שבאה אחריה אף אחד לא ציפה. כל הפרטים

עולם המוזיקה הוא תעשייה גדולה ועם כמות הטוב שבה היא יכולה להיות עצובה ומסוכנת כפליים. זה מה שעבר על טיילור סוויפט אמש (א') לאחר שפורסם על כך שסקוטר בראון (מייסד חברת "SB Project" המנהלת את ג'סטין ביבר, אריאנה גרנדה, דמי לובאטו ועוד..) קונה את חברת ההקלטות "Big Machine Label Group" הכוללת את כל היסטורית המוזיקה של הזמרת, עולמה של סוויפט התהפך והיא לא מתכוונת לשתוק. מה זה אומר? כשסוויפט הייתה בת 15 בתחילת דרכה היא חתמה על חוזה שכל המוזיקה שהיא יוצרת שייכת לחברת ההקלטות, זאת אומרת שששת האלבומים הראשונים שלה שייכים באופן מלא לחברת הקלטות ובראון קנה את כל הקריירה של סוויפט, וזו רק ההתחלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאחר שפורסם על הקנייה החדשה של סקוטר בראון באתרים השונים עם כיתוב ברור "טיילור סוויפט קטלוג עבור 300 מיליון דולר" הדרמה החלה. סוויפט העלתה פוסט בחשבון הטמבלר שלה שם היא מביעה צער על מכירת המוזיקה שלה ועל הדבר שנעשה מאחורי גבה. "במשך שנים ביקתי והתחננתי להזדמנות להיות הבעלים של המוזיקה שלי. במקום זאת, קיבלתי הזדמנות לחתום בחזרה לחברת ההקלטות 'Big Machine Label' ועל כל אלבום חדש שאני יוצרת לקבל אלבום בחזרה... החלטתי לעשות הבחירה הנחרצת ולהשאיר את המוזיקה הזו בעבר. מוזיקה שכתבתי ברצפת החדר שלי וסרטונים שחלמתי עליהם ושילמתי עלייהם מכספי מכסף שעבדתי כשניגנתי בפאבים, לאחר מכן מועדונים, לאחר מכן מאולמות ומאוחר יותר אצטדיונים". בהמשך סוויפט מציינת כי כבר שנים שהיא חשה בריונות מצד בראון כלפייה ומסבירה את הדברים עם התמונה המוצגת כאן:

© צילום מסך
 
לפני מספר שנים התרחשה דרמה גדולה בין סוויפט לקניה ווסט וקים קרדשיאן, באותה התקופה ווסט היה מיוצג של סקוטר. ג'סטין ביבר העלה תמונה של החבורה בפייסטיים וכתב בתיאור "טיילור סוויפט מה קורה". סוויפט הרגישה ביריונות כלפייה, מאוחר יות פורסם הקליפ המפורסם לשיר "Famous" של ווסט שם סוויפט מוצגת ערומה. סוויפט מרגישה שעכשיו בראון לאחר כל השנים האלה הפשיט את העבודה שלה מחייה שלא ניתנה לה ההזדמנות לקנות אותה. מורשת המוזיקה שלה נמצאת ביידיים של מישהו שניסה לפרק אותה. היא ממשיכה את דברייה וכותבת שהמנהל הקודם שלה ובראון השתלטו עליה - אישה שלא רוצה להיות מעורבת איתם. היא מסיימת את דבריה הארוכים בהודעה חיובית, "לשמחתי, אני חתומה עכשיו בחברה שמאמינה שהמוזיקה שאני יוצרת היא שלי, השארתי את העבר שלי אצל המנהל הקודם שלי ולא את העתיד. אמנים וזמרים צעירים יקראו את מה שכתבתי וילמדו איך להגן על עצמם במשא ומתן. מגיע לך להיות הבעלים של המוזיקה שאתה יוצר.  תמיד אהיה גאה בעבר המוזיקלי שלי והאלבום הבא "Lover" יוצא ב23 באוגוסט, עצובה מאוד, טיילור".
 

הפוסט של סוויפט גרם להד מטורף בקרב התעשייה למצוקה האומנותית של הזמרת, הרבה היו בעדה והרבה היו נגדה ותמכו במהלך של בראון, הגנו על האשמות הנחרצות שסוויפט הציגה בדבריה. ביבר כתב בפוסט באינסטגרם: "ראשית, אני מתנצל על הפוסט שכתבתי באינסטגרם לפני מספר שנים, זה היה מצחיק בעבר אך כיום זה לא מכבד... בראון תמיד היה מאחוריך מאז פנית אלינו, במהלך השנים לא יצא לנו לדבר כל כך אך עכשיו את לוקחת את ההכל למדיה החברתית ולגרום לאנשים להביע שנאה כלפי בראון זה לא פייר. "מה ניסית להשיג שפירסת את הבלוג? ניראה לי שמדובר בסימפטיה אך גם ידעת שהבלוג יביא ביריונות כלפי בראון". ביבר מסיים את דבריו ברצון של השלושה לדבר פנים אל פנים ולפתור את הסכסוך, הוא מאמין שהודעות באינטרנט אחד לשני לא יפתור את המצב. אין לנו משהו שלילי להגיד עלייך ואני לא נוהג לעשות זאת, אך שאומרים משהו רע על מישהו שאני אוהב זה חוצה גבול". לתמיכתו של ביבר מצטרפת דמי לובאטו שכיום מייצרת אלבום חדש תחת החוזה שחתמה עם בראון.

 

לצידה של סוויפט מצטרפות הזמרת הלסי, והראפרית איגי אזליה. הן מביעות את התמיכה שלהן בסוויפט דרך ציוצים בטוויטר המגנים על הזמרת. עוד אופציה של תמיכה בסוויפט היא להוריד עוקב באינסטגרם לבראון, מי שעשו זאת הם: קמילה קביו, ג'ו ג'ונס, מיילי סיירוס, סלינה גומז, ניקי מינאז', לנה דל ריי, ריאהנה, אדל, לפני דקות אחדות גם האקס המפורסם הארי סטיילס הוריד עוקב לבראון והיד כמובן עוד נטויה. בנוסף, נוצר ציוץ טרנדי בארצות הברית שאומר: #westandwithtaylor (אנחנו עומדים עם טיילור).

נראה כי מדובר רק בהתחלה של הדרמה הגדולה, אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.

תגובות