המלכה חוגגת: הרגעים הגדולים בקריירה של ביונסה. צילום: Duane Prokop/gettyimages.IL

המלכה חוגגת: הרגעים הגדולים בקריירה של ביונסה

קווין בי חוגגת יום הולדת ולכבוד היום המיוחד אספנו מספר רגעים מיוחדים וזכורים בקריירה של הזמרת המצליחה

ביונסה ג'יזל נואלס-קרטר או בשם הבמה - ביונסה, חוגגת היום (ד') את יום הולדתה ה38. לא יכולנו להתעלם מהיום המיוחד בו נולדה אחת הזמרות הגדולות בשני עשורים האחרונים. הקריירה העוצמתית ופורצת הגבולות של הזמרת מיוחדת ומפתיעה כל פעם מחדש. שירייה הפכו ללהיטים ולצד זאת גם עיצבו דור שלם של מעריצים ותקופות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לוקחת שליטה

בשנת 2010 ביונסה פיטרה את אביה שהיה מנהלה האישי ולקחה על עצמה את הקריירה שלה ומשם צמחה למעלה לבד. הצעד האמיץ של ביונסה ללא ספק הוא אחד מהרגעים הגדולים קריירה שלה, לסכן את הקריירה והיחסים במשפחה.

מטורפת מאהבה

הלהיט הענק "Crazy In Love" מאלבום הבכורה של ביונסה שיצא בשנת 2003 הגיע ל8 מיליון מכירות בכל העולם, הרי אנו מדברים על התקופה לפני היוטיוב. עם יציאת האלבום קריירת הסולו שלה התפוצצה עם 5 מועמדויות לגראמי.

 

גם שחקנית

בשנת 2006 ביונסה שיחקה בסרט ״Dreamgirls” שהוא הגירסה הקולנועית למחזמר מצליח בברודווי באותו השם. כך הציגה את היכולות שלה גם לשחק לצד הקריירה המוזיקלית המצליחה שלה.

בלתי נשכחת

בשנת 2018 ביונסה הופיעה לראשונה לאחר לידת התאומים שלה ושל ג׳יי זי בפסטיבל המוזיקה קואוצ׳אלה ולצד ההופעה היו מתחת והמקורית היא שברה שיא והייתה הזמרת האמריקאית-אפריקאית הראשונה להיות האמן המרכזי בפסטיבל וכך לצד המוזיקה המעולה שלה היא גם עשתה היסטוריה לקהילה לה היא שייכת.

 

אלבום בהפתעה

בשנת 2013 בהפתעה מוחלטת ביונסה שיחררה דרך האייטיונס את האלבום שקרוי על שמה - “Beyoncé”. היא הייתה הראשונה בתעשיית המוזיקה שהוציאה אלבום בהפתעה. לאחר מכן אמנים אחרים עשו זאת במו דרייק, פרינדס ולהקת U2.

תגובות