Fun fact: העובדות שלא ידעתם על זארה לארסון. צילום: Vivien Killilea/gettyimages_IL

Fun fact: העובדות שלא ידעתם על זארה לארסון

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר בתעשיית הבידור. והשבוע - זארה לארסון

 
אחת מזמרות הפופ הכי חמות היום בעולם היא הזמרת זארה לארסון. כבר שנים שהיא מוציאה סינגלים עם קליפים מושקעים, אלבומים, הופעות, זוכה בפרסים, וכיום לארסון היא ללא ספק אחת הזמרות היותר מצליחות בעולם. היום אספנו לכם כמה עובדות שאולי לא ידעתם עליה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאז ועד היום

אולי לתודעה הבינלאומית פרצה לארסון רק בשנים האחרונות, אך כאשר הייתה בת 10 בלבד התפרסמה הזמרת השוודית בכל רחבי שוודיה. לארסון השתתפה בתכנית כשרונות בשוודיה ואף זכתה בגמר במקום הראשון ובפרס של חצי מיליון דולר! לנו זה היה ברור שהכישרון תמיד היה שם.
© GettyImages

בלרינה

אם חשבתם ששירה הוא הכשרון היחיד שלה, כדאי שתחשבו שוב. עוד לפני שהתפרסמה בתור זמרת, לארסון הייתה בכלל רקדנית ולמדה במשך בשנים ריקוד בבית ספר לבלט. תכלס, הכי לוק של בלרינה!

מעריצה של קווין בי!

אמנם יש ברחבי העולם המון מעריצים לזארה לארסון, אך גם ללארסון עצמה יש את הכוכבות שהיא מעריצה. הזמרת האהובה על זארה היא כמובן הדיווה הבלתי מעורערת - ביונסה. טוב נו, אנחנו די מבינים אותה. מי לא אוהב את ביונסה?!
 
 

הקול נשאר במשפחה

אין יותר כיף מאחות קטנה שהיא גם החברה הכי טובה שלך, ואין יותר כיף מאחות קטנה שגם שרה יחד איתך. לזארה יש אחות קטנה בשם האנה, וגם היא זמרת בעצמה. גם פרוגה מבקשת להצטרף למשפחת לארסון!
 

סלבריטי קראש

כשהייתה קטנה, צפתה לארסון בסרט "טיטאניק". ומאז, כמו כל הבנות שצפו בטיטאניק, הסלבריטי קראש של זארה הוא לאונרדו דיקפריו, השחקן הראשי בסרט. לכי תדעי לארסון, אולי גם את היא הסלבריטי קראש שלו.
 

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו עבורכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

בתחילת דרכה זארה לארסון כתבה שיר יחד עם אד שירן.
 
רגע לפני שהתפרסמה בכל העולם, הלכה לאודישן באקס פקטור אך לא התקבלה.
 

 

תגובות