הזכויות של טיילור סוויפט על אלבומיה נמכרו בשנית. אינסטגרם

הזכויות של טיילור סוויפט על אלבומיה נמכרו בשנית

הסכסוך בין טיילור סוויפט לסקוטר בראון ממשיך, כעת חושפת הכוכבת כי זכויותיה על אלבומיה נמכרו בשנית ללא ידיעתה • כל הפרטים!

לפני כשנה וחצי החלה אחת הדרמות הגדולות בעולם המוזיקה. מנהל האומנים המפורסם (בראשם ג'סטין ביבר) - סקוטר בראון, קנה את חברת התקליטים "Big Machine Label Group״. כאשר הוא קנה את חברת התקליטים, הוא בעצם הפך להיות הבעלים של הזכויות של ששת האלבומים הראשונים של הזמרת טיילור סוויפט.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כאשר הרכישה פורסמה ברשת, סוויפט יצאה למלחמה להשגת הזכויות שלה והיוםנודע שזה עוד רחוק מלהסתיים. בראון מכר לחברה חיצונית את הזכויות המדוברים על האלבומים הראשונים שלה, (Taylor Swift, Speak Now, Fearless, Red, 1989, Reputation) ביותר מ-300 מיליון דולר.

 

במהלך השנה וחצי האחרונות טיילור סוויפט דיברה על הרצון שלה להקליט מחדש את השירים הישנים, על פי החוזה עכשיו - בנובמבר 2020, היא אכן יכולה להקליט אותם מחדש.

סוויפט כתבה בחשבון הטוויטר שלה על המכירה שנעשתה וחשפה את הצד שלה בעניין. "בשנים האחרונות פעלתי בניסיון להשיג מחדש את הזכויות עם זכויות ההקלטה שלי, בדרך למטרה האנשים שלי ניסו ליצור קשר עם האנשים של סקוטר בראון. האנשים של סקוטר רצו להחתים אותי ב-NDA (הסכם סודיות) מאוד לא הגיוני. בהסכם היה רשום שיהיה אסור לי להגיד שום מילה רעה על סקוטר. הייתי צריכה לחתום על מסמך שישתיק אותי לעולמים לפני שתיהיה לי אפשרות להשיג את הזכויות על ההקלטות שלי". לאחר מכן הבינה שהוא מציע את הזכויות שלה על האלבומים למכירה - רק לא לה.

טיילור ממשיכה וכותבת: "לפני מספר שבועות קיבלנו מכתב מחברה פרטית שנקראת 'שמרוק הולדינג' שאומרים לנו שהם קנו את המוזיקה שלי מסקוטר. זאת הפעם השנייה שהמוזיקה שלי נמכרת בלי ידיעתי. במכתב היה כתוב שהם רצו לדבר איתי לפני אבל סקוטר אמר להם שאם הם ינסו ליצור איתי קשר - הדיל לא יתקיים".

הזמרת משתפת שלצערה עם התנאים שלהם סקוטר ימשיך לקבל כסף על המוזיקה הישנה שלה לשנים רבות. כמו כן שיתפה הכוכבת כי לאחרונה היא התחילה להקליט מחדש את השירים שלה והיא תוציא אותם בקרוב.

תגובות