מופע וירטואלי: ביצוע ההופעות הוירטואלית האהובות ביותר. אינסטגרם @billieeilish

מופע וירטואלי: ביצוע ההופעות הוירטואלית האהובות ביותר

אספנו עבורכם מספר הופעות וירטואליות בלתי נשכחות של בילי אייליש, ליאם פיין, שון מנדס ועוד!

מאז התפרצותו של נגיף הקורונה אומנים רבים ברחבי העולם עשו הופעות וירטואליות לקהל המעריצים שלהם. לרוב הכסף מההופעות הוירטואלית האלה נתרם למען אנשים נזקקים במהלך המגפה. אספנו בעורכים ביצועים בלתי נשכחים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

ליאם פיין - What A Feeling

מתחילת מקפת הקורונה ליאם פיין עשה 3 הופעות וירטואליות מיוחדות במינם, במהלך ההופעה הוא שר שירים שלו אך גם שירים של הלהקה בה הוא חבר - להקת וואן דיירקשן. נכון, הלהקה עוד לא חזרה לפעילות ביחד או לא תחזור לעולם. פיין הופיע עם השיר ״What A Feeling” בצורה מיוחדת ומרגשת.

 

נייל הורן ואש - Moral Of The Story

עוד חבר להקת וואן דיירקשן - נייל הורן! עשה הופעה וירטואלית לפני מספר שבועות שכל הכנסותיה היו למען הארגון ״We Need Crew” שהוא בעצם לעובדי הבמה באנגליה ואירלנד שנשארו ללא כסף בעקבות משבר הקורונה. הורן אירח את הזמרת המדהימה אש בשיתוף הפעולה שלהם בהופעה מהממת וחד פעמית באחד מהאולמות היוקרתיים בלונדון.

 

בילי אייליש - You Should See Me In a Crown

ההופעה הוירטואלית של בילי אייליש הייתה אחת ההופעות הכי מיוחדות ומושקעות שראינו בחיים שלנו! ההפקה הטכנית פשוט מטורפת, הגרפיקה שהייתה במהלך ההופעה הייתה עוצרת נשימה ואנחנו מטורפים על בילי ברמה מטורפת!! קשה להאמין שרק עוד כמה ימים היא בת 19 עם כישרון כל כך מטורף.

 

שון מנדס - Look Up At The Stars

ביום ראשון בלילה שון מנדס עשה הופעה וירטואלית מהממת לגיוס כספים וגם לחגיגת האלבום החדשה שלו ״Wonder״ שיצא בשישי האחרון. הביצוע לשיר הספציפי הזה ריגש אותנו מאוד כי זה שיר ששון כתב על המעריצים שלו. הביצוע היה מדהים ומרגש הרגשנו בקול של מנדס את הרגש במילים שהוא שר וכתב.

 
תגובות