VMA 2021: ג׳סטין ביבר, אוליביה רודריגו וליל נאס קוטפים פרסים. Gettyimages.IL/Michael Loccisano&Bennett Raglin

VMA 2021: ג׳סטין ביבר, אוליביה רודריגו וליל נאס קוטפים פרסים

טקס הפרסים החגיגי של MTV הכריז על הזוכים הגדולים של השנה וביניהם: בילי אייליש, ג׳סטין ביבר, אוליביה רודריגו וליל נאס x • ומה עוד קרה שם?

הלילה (שעון ישראל) נערך בארצות הברית טקס ה-VMA של MTV לשנת 2021. הטקס, בהנחיית דוג׳ה קאט, חילק מגוון פרסים לאמנים הגדולים ואף השתתפו בו לא מעט כוכבים כמו מדונה, ג׳ניפר לופז, מדיסון ביר, היילי ביבר, ריטה אורה ועוד.

האירוע כלל שלל הופעות וביניהן של ג׳סטין ביבר עם דה קיד בלהיט ״Stay״ ששבר את הטיקטוק. השניים נחתו מהתקרה בהופעתם; ביבר המשיך עם השיר ״Ghost”.

 

טוונטי וואן פיילוט הופיעו עם השיר ״Saturday״ ואד שירן עם ״Shivers״; וכמובן ליל נאס x עם שניים מלהיטיו הגדולים של השנה.

 

קמילה קביו הופיעה עם ״Don’t go yet״ ומיד אחריה עלה בן הזוג שון מנדס עם הלהיט החדש שלו - ״Summer Of Love״ וכמובן גם נורמני שהצטרפה לליין אפ ברגע האחרון לאחר בקשת הקהל והופיעה עם ״Wild Side״.

 

ומי הם הזוכים הגדולים?

בקטגוריית קליפ השנה זכה הראפר ליל נאס x עם ״MONTERO״, שגם קיבל את פרס בימוי הקליפ והאפקטים הויזואלים.

© Gettyimages.IL/Michael Loccisano

בפרס אמן בשנה זכה ג׳סטין ביבר, אחרי שנה עמוסה שכללה כמה להיטים ויראלים, בהם ״Peaches” זכה בתואר ״הפופ הטוב ביותר״.

© Gettyimages.IL/Bennett Raglin

שיר השנה הוא ״drivers license” של אוליביה רודריגו, אשר החלה את פריצתה המוזיקלית בשנה האחרונה וזה היה סינגל הבכורה שלה. רודריגו אף הופיעה בטקס, אך עם השיר ״Good 4U״. בנוסף, הזמרת החדשה זכתה גם בפרס ״האמן החדש הטוב ביותר של השנה״.

 

בפרס שיתוף הפעולה הטוב ביותר זכו דוג׳ה קאט ו-SZA עם הלהיט ״Kiss Me More”; בפרס ההיפ הופ הטוב ביותר זכו טראוויס סקוט, יאנג טאג ו-M.I.A עם השיר ״FRANCHISE״; שיר הקיי פופ הטוב ביותר הולך ללהקת BTS על הלהיט – “Butter”. הלהקה כמובן גם קטפה את פרס הרכב השנה.

© Gettyimages.IL/Bennett Raglin

השיר הלטיני הטוב ביותר של השנה הוא שיתוף הפעולה של בילי אייליש עם רוזיליה - ״Lo Vas A Olvidar”. אילייש גם זכתה בפרס ״Video for good״ על הקליפ “Your Power”.

© Gettyimages.IL/Michael Loccisano

השידור הערוך והמתורגם ישודר ב-MTV ישראל, הערב בשעה 21:00. HOT 186 + 189 yes 75.

תגיות
vma
תגובות