נס גדול: הזמרים שהתגלו לגמרי במקרה. מיכל חלבין, אינסטגרם, אינסטגרם

נס גדול: הזמרים שהתגלו לגמרי במקרה

חנוכה ידוע גם כחג הניסים, ולכבודו, אספנו עבורכם זמרים שהתגלגלו לעולם הפרסום בנס של ממש!

הסיפור הגדול והידוע ביותר של חנוכה הוא כמובן הסיפור של נס פך השמן שהחזיק באורח פלא לא פחות משמונה ימים והאיר את מנורת בית המקדש מספיק זמן. ניתן לקחת מהסיפור לא מעט לקחים ומסרים, אך החשוב והגדול מבניהם הוא התקווה והאמונה, שנסים אכן יכולים לקרות. גם בעולם המודרני אנו נתקלים בלא מעט ניסים. למעשה, המון מהאמנים האהובים עלינו היו צריכים נס קטן שיעשה שינוי גדול על מנת שיגיעו לתודעת הציבור. צייד כשרונות שנתקל בהם ברחוב, או סרטון שהתפוצץ ברשתות החברתיות. אספנו עבורכם את סיפוריהם של חמישה זמרים, שבנוסף לעבודה הקשה שלהם, חוו גם נס קטן שתרם להצלחה שלהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נועה קירל

הראשונה שתכנס לרשימה שלנו היא כנראה זמרת הפופ המצליחה בארץ, שצועדת כרגע אל עבר קריירה בינלאומית, נועה קירל כמובן. את הדרך לאיפה שהיא היום קירל השיגה באמצעות עצמה ובאמצעות המון עבודה קשה, אבל אין ספק שיריית הפתיחה שלה הייתה מן סוג של נס ששינה לה את החיים. קירל, אז בת 12 בלבד, חגגה את בת המצווה שלה והזמינה את איזי להופיע באירוע. קירל שהייתה שרה כבר מגיל צעיר, החליטה להצטרף ולשיר יחד איתו בשיא הבטחון. אחרי ההופעה, איזי התעניין ביכולות השירה המרשימות של נועה, והחליט לכתוב לה את הסינגל הראשון שלה, "מדברים". מאז נועה קירל הספיקה להפוך למה שהיא היום, אך אין ספק שאפשר להגיד שהנס הגדול היה בפגישתם של קירל ואיזי.


בילי אייליש

עוד כוכבת מצליחה שהתפרסמה בסוג של נס, היא בילי אייליש. כשהייתה בת 13, המורה של אייליש לריקוד ביקשה ממנה לכתוב שיר שיוכלו להתאים לו כוריאוגרפיה. היא נרתמה למשימה, והקליטה את השיר שכתב לה אחיה פיניאס "Ocean eyes" שהיה גם הסינגל הראשון שלה. ללא כוונה שהשיר יצבור פרסום או צפיות, האחים העלו אותו לאפליקציית "סאונדקלאוד" ולאחר ימים ספורים הוא כבר הפך ויראלי. לא הרבה לאחר מכן והספיקו להחתים את אייליש הצעירה בסוכנות.

 

איזה סוג גלידה מועדף עליך? הצביעו בסקר האוכל

שון מנדס

עוד כוכב מהזירה הבינלאומית, שהתפרסם במן נס הוא הזמר הקנדי שון מנדס. הכוכב הקנדי רצה להעלות קאברים לשירים עם גיטרה, אבל שם לב שהיוטיוב מוצף בקאברים מסוג כאלה ואין לו סיכוי לקבל שם ההערכה. הפתרון היצירתי שלו היה להעלות את הקאברים לאפליקציית ויין, שהייתה בכלל מיועדת לסרטונים מצחיקים באורך שש שניות. הרעיון של מנדס עבד אפילו יותר ממה שהוא ציפה. הסרטונים תפסו תאוצה והפכו לגמרי ויראליים. כל זאת מבלי להשתתף בריאלטי מוזיקלי או פרויקט אחר לפני כן שיכלו לתרום לפרסום שלו.

 

ניק ג׳ונאס

זמר נוסף מאותו הז׳אנר של מנדס, הוא למעשה ניק ג׳ונאס, שהתגלה לראשונה במה שנשמע כמו קטע מסרט הוליוודי טיפוסי על איתור כוכבים. ג׳ונאס היה אז ילד אנונימי בן שש, הלך לתספורת שגרתית. סוכן כשרונות שנכח שם במקרה, לא יכל להתעלם מהכשרון הלא שגרתי של הילד, וכבר בשנה לאחר מכן ג׳ונאס השתתף בהפקת ברודוויי.

 

אד שירן

לפני פרסומו, שירן נהג להגיע לכל ערב "מיקרופון פתוח" או ערבי שירה בציבור שנתקל בהם בעיר לוס אנג׳לס. לילה אחד במקריות מוחלטת, ג׳יימי פוקס (זמר), ישב בקהל ושמע את שירן שר. לא הרבה לאחר מכן, אד שירן כבר התחיל להקליט שירים בסטודיו הפרטי של פוקס. ההמשך כבר ידוע, בזכות עבודתו הקשה שירן הפך לאחד הזמרים הצליחים והמוכרים בעולם.

 
תגובות