בחזרה לעבר: הארי סטיילס חוזר בשיר וקליפ חדש. צילום מסך מהקליפ

בחזרה לעבר: הארי סטיילס חוזר בשיר וקליפ חדש

לאחר שפתח את סיבוב ההופעות שלו לשנת 2022 ובשבוע האחרון השאיר למעריציו לא מעט רמזים על כך, הארי סטיילס ממשיך להפתיע ומשחרר היום (ו'), את הסינגל הראשון מתוך אלבומו השלישי שעתיד לצאת במאי הקרוב - "As It Was"

כמעט שנתיים וחצי עברו מאז אלבומו האחרון של הארי סטיילס שכידוע, הפך תוך זמן קצר להצלחה מסחררת וקטף לא מעט פרסים. ואף זכה בפרס המוזיקה האמריקאית לאלבום הפופ/רוק האהוב ביותר. לאחר שעורר בקרב מעריציו סערה ברחבי הרשתות, בניהם הבולטת ביותר היא טיקטוק, שם על לא מעט תיאוריות וחשדות בנוגע לכך עוד לפני כמה חודשים, מוציא היום הארי סטיילס את הסינגל שמסתמן כלהיט הבא של הקיץ.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לא צריך הרבה כדי להתמכר לשיר החדש של הארי. הוא אישי ועם זאת גם לא כבד מדי, מגיע בדיוק בפתיחת עונת הקיץ ומצורף אליו קליפ מיוחד לא פחות. בקיצור, כל מה שמצופה מזמר כמו הארי סטיילס ומסמן כבר מרגע יציאתו את הסינגל כהצלחה אדירה. השיר אמנם יותר רגוע מקודמיו, אבל הוא מלווה באווירה מעט אופטימית ואפילו קצת מזכיר לנו את להיטי שנות ה-80.

 

בקליפ ניתן לראות את סטיילס רץ במעגלים אחר בת זוגו, מגיע אליה ואחר כך נותן לה ללכת לדרכה. ובהמשך כבר לא מצליח להגיע אליה, כיוון שכפי שנאמר בשיר- זה לא כמו שהיה. אפשר לפרש את זה כמחשבה על העבר והצרך להמשיך הלאה למרות הרצון להישאר ומנגד השפעת חלוף הזמן שמרחיקה בין השניים וחוויות שעבר הארי בחייו. ייצוג זה בקליפ עשוי להיות מושפע מסגנון אומנותי שמתאר התנגדות של הרקדנים לכוח המשיכה וניסיון משותף להגיע להתקרב במעגל ללא הצלחה. בנוסף, בתחילת הקליפ נראה את בתו של בן ווינסטון שגם מדברת בחלק מהשיר, מה שבאופן כמעט אוטומטי זורק אותנו אל ימי וואן דיירקשין, לאור העובדה כי ווינסטון ביים לא מעט קליפים שלהם.

אנחנו עדיין לא בטוחים על מי "As It Was" נכתב במקור. אך החשד העיקרי עולה מפי מעריציה של אוליביה ווילד. ומנגד מעריצי הארי סטיילס טוענים כי דווקא הסינגל אישי מכדי להיות על אוליביה ונכתב בפנייה אל הארי בצעירותו- בחזרה לעבר איתו מתמודד סטיילס במהלך השיר.

תגובות