ההופעות הגדולות שמגיעות מחו"ל לישראל. צילום: shutterstock

ההופעות הגדולות שמגיעות מחו"ל לישראל

לאחר שבשיא הקורונה בו אף אמן מחו"ל לא יכל להגיע, שנת 2022 מציגה לנו פיצוי הולם עם שורה רחבה של אמנים המפורסמים בעולם. ההופעות יהיה סדר גודל עצום בפארק הירקון, מחירי הכרטיסים כרגע במחיר נמוך ביחס לתמורה וכל מה שנותר לכם לעשות הוא להזמין כרטיס במועד מוקדם כדי לשריין את התאריך. הנה כל האמנים שמתכננים להופיע בישראל במהלך שנת 2022!

ריכזנו לפניכם את האפשרויות מתוך רשימת ההופעות הגדולות שמגיעים מחו"ל לישראל באתר https://www.kzat-tarbut.com  שמסקר באופן קבוע את כל ההצגות שמגיעים מחו”ל. הנה הן לפניכם: 

  1. ג'סטין ביבר

בחודש אוקטובר ג'סטין ביבר עומד להגיע להופעה אחת בישראל. מי שזוכר את ההופעה הראשונה שלו בטח זוכר את כל ההיסטריה שהייתה סביב הביקור שלו, כך גם בביקורים הנוספים. אך עם השינוי שעבר ג'סטין ועם האלבומים החדשים (בין היתר אלבום Justice), יש בהחלט למה לצפות. ההופעה כאמור תתקיים בפארק הירקון בתאריך 13.10, המופע הזה הוא אחד מבין עוד עשרות הופעות שיעבור הזמר במסע ההופעות הקרוב. המחיר לכרטיס יהיה החל מ-350 ש"ח ועד 1,000 ש"ח עבור כרטיסי VIP. כרטיס גולדן רינג יעלה בטווח ה-650 ש"ח והמחירים עלולים לעלות ככל שהמועד מתקרב.

© gettyimges.IL\Dimitrios Kambouris
  1. מארון 5

כמה זמן לא היה לנו בישראל הופעת פופ בינלאומית ברמה גבוהה? מארון 5 היא אחת הלהקות האהובות ביותר בעולם ונראה שגם היא די אוהבת את ישראל. ההופעה קרובה מאוד והיא חלק מסביב הופעות במזרח התיכון. הלהקה מחזיקה בלהיטים גדולים כמו Sugar, Payphone, Moves like jagger וכמובן הלהיט בו השתתפה גל גדות - Girls like you. ההופעה תתקיים בפארק הירקון ביום שני ה-9/5 בשעה 18:00. המחיר הזול ביותר לכרטיס יהיה בטווח ה-350 ש"ח, המחיר לכרטיסי VIP יהיה בסביבות 900 ש"ח וכרטיס גולדן רינג עולה כ-700 ש"ח.

© gettyimages.IL/Kevin Winter
  1. סולומון

יש לכם תכנון ליום העצמאות? אם לא, יש לנו הצעה נחמדה מאוד עבורכם הכוללת בתוכה את די.ג'יי סולומון. הדי.ג'יי היה אמור להיות כאן כבר בעבר, אבל בגלל נגיף הקורונה כבר שנתיים שנעדר מהארץ. התכנון הוא לעשות מסיבת יום עצמאות החל מעשר בערב ועד לשעות הבוקר המוקדמות. כמו שאנחנו מכירים את די.ג'יי סולומון, יש הרבה למה לצפות. ההופעה תתקיים בגני יהושע בתל אביב, מחיר כרטיס יהיה החל מ-380 ש"ח. 

  1. להקת פיקסיז

אחרי שהמופע של הלהקה האהובה נדחה עקב נגיף הקורונה, ההופעה הבאה של ההרכב האהוב תתקיים בקיץ 2022, ה-13/07. ההופעה תתקיים בביתן 1 אקספו תל אביב. הלהקה לא הייתה פעילה במשך שני עשורים, אך עם איחוד הלהקה מחדש יש גם סיבוב הופעות עולמי ובין היתר היא תגיע לישראל. בשני הביקורים האחרונים של הלהקה הביקוש היה גבוה וכל הכרטיסים נמכרו, מי שנכח בהופעות אז לא ירצה להחמיץ את ההופעה הפעם.