מתכוננים להופעה בישראל: העובדות שלא ידעתם על טראוויס סקוט. Gettyimages.IL/Ethan Miller

מתכוננים להופעה בישראל: העובדות שלא ידעתם על טראוויס סקוט

רגע לפני שהראפר הבינלאומי המצליח, טראוויס סקוט, יגיע לישראל (ה-14 במרץ בפארק הירקון בתל אביב), החלטנו להביא לכם כמה עובדות מפתיעות במיוחד סביב הראפר המצליח!

בשיתוף עם לייב ניישן ישראל

הופעה בינלאומית של הראפר הכי מדובר בעולם? אנחנו הכי שם! בחודש הבא הראפר הבינלאומי המצליח, טראוויס סקוט, יגיע לארץ להופעה ענקית בפארק הירקון בתל אביב! (ה-14 במרץ)  רגע לפני שזה קורה, וכדי שנתכונן כמו שצריך, הכנו לכם כמה עובדות מיוחדות שלא בטוח שידעתם על הראפר המטורף!

© באדיבות לייב ניישן ישראל

שם במה

׳טראוויס סקוט׳ הוא אינו שמו האמיתי של הראפר המצליח, אלא שם הבמה שלו. אז איך קוראים לו באמת? ז'אק וובסטר! הוא בחר בשם של דודו כשם הבמה כדי לעשות לו מחווה על כל הליווי שלו בילדות. איך אפשר שלא להתרגש מזה?!

© Gettyimages.IL/Carmen Mandato

מה הקשר לקניה?

שילוב של שני ראפרים ענקיים בעולם המוזיקה - זה כבר טוב. זה גם מה שקרה אצל הראפר המצליח האהוב עלינו, טראוויס סקוט, שחתם חוזה בחברת התקליטים "GOOD MUSIC" שנוצרה על ידי לא אחר מאשר קניה ווסט. השניים אפילו שיתפו פעולה מוזיקלית ואירחו לא פעם אחד את השני בלהיטים גדולים שלהם! אגב, יש ביניהם גם קרבה משפחתית! נזכיר כי ווסט הוא אבי ילדיה של קים קרדשיאן ואילו טראוויס הוא אבי ילדיה של אחותה, קיילי ג׳נר, כך שהילדים שלהם בני דודים! 

 

ואם כבר ענייני משפחה מוזיקלית...

נספר כי הראפר המצליח לא בא ללא רקע משפחתי בתחום! סבו של טראוויס היה מלחין ג'אז, אביו היה מוזיקאי בנשמתו ובעצם סקוט טוען, שהידע שלו במוזיקה אכן מגיע מהרקע המשפחתי שלו. עם עץ משפחה כזה לא פלא שיצאו לו להיטים מעולים בכל פעם!

ילד עם חלום

בשביל חלומות עובדים קשה - והראפר המצליח אכן הוכיח את זה כבר בילדות שלו ובענק. כשטראוויס למד בתיכון, הוא עבד במשך שעות על המוזיקה שלו. אבל כדי להקל על העומס בגיל כה צעיר, הוא הפך את החדר שלו לאולפן ואפילו לא הייתה לו מיטה. הראפר היה עובד כל הלילה ובוחר לישון בכיסא. היום עם כל ההצלחה, הוא לגמרי יכול להתפנק באיזו מיטה שהוא רוצה!

© Gettyimages.IL/ Rich Fury

פרש לטובת המוזיקה

אם נתעכב עוד קצת על ילדותו של טראוויס - נמצא גם קשיים אותם ניתב לתחביב שהפך למקצוע שלו. מסתבר שהראפר לא צלח את הלימודים ואף נשר מהם. לאחר מכן החליט טראוויס, אז נער צעיר עם חלומות ענקיים, לנסוע לניו יורק על מנת להתמקד במינוף המוזיקה שלו - מה שהתברר כמהלך נכון! כיום הוא אחד הראפרים המצליחים, המבוקשים והאהובים בעולם.

© Gettyimages.IL/Kevin Winter

תחת Umbrella אחת

קצת ג׳וס ממדורי הרכילות... הרבה לפני הזוגיות הפוטוגנית, תמונות הפפארצי בכל מקום והילדים עם קיילי ג׳נר, לטראוויס הייתה מערכת יחסים קצרצרה עם מוזיקאית אחרת שעושה לא מעט כותרות. מדובר כמובן בריהאנה! אומנם שניהם המשיכו הלאה וכל אחד מהם התפתח בפן הרומנטי והאישי, אבל רק נזכיר כי הם הספיקו לשתף פעולה באופן חד פעמי באלבום האחרון שהוציאה הכוכבת המוזיקלית (בשיר "Woo").

© gettyimges.IL\ Aaron J. Thornton

עוד קצת קרדשיאן

חובבי משפחת קרדשיאן עקבו באדיקות אחר הזוגיות של קיילי וטראוויס. אבל האם ידעתם שעוד טרם הזוגיות למשפחה היה קשר לראפר המצליח? קנדל ג'נר, אחותה של קיילי, העידה בעבר כי היא העריצה את המוזיקה של טראוויס עוד הרבה לפני שיצא עם אחותה!

© Gettyimages.IL/Craig Barritt

פרויקט הלהקה

לעבוד בקבוצה בתחילת הדרך - תורם רבות להמשך הקריירה, וגם טראוויס שלנו לא תמיד ניהל קריירת סולו. למעשה, אי שם בגיל 16 בלבד, הוא הקים להקה בשם "The Graduates" ("הבוגרים", בתרגום חופשי). אך כפי שהצלחתם להבין - זה לא החזיק מעמד והלהקה התפרקה לאחר שנתיים בלבד של פעילות, כשטראוויס הלך לקולג'.

ללא ז׳אנר

בעולם קיימים לא מעט ז׳אנרים של מוזיקה, אבל הראפר המצליח מאמין כי למוזיקה אין חוקים ואין באמת הגדרות. מה זאת אומרת? טראוויס אינו מאמין בחשיבותם של סוגי מוזיקה שונים וכאמור, מבחינתו אין מושג כזה. העובדה שיצר את המוזיקה הייחודית שלו, נבעה מתוך האמונה שלמוזיקה שלו יש כוח להתעלות מעל ז'אנרים קיימים, כלומר ליצור מוזיקה ששומעים פעם בדור.

 

שובר שיאים

כל אמן רוצה להגיע להישגים גדולים בקריירה שלו, ואולי אפילו לשבור על הדרך כמה שיאים. עם הצלחתו הענקית של טראוויס סקוט - היה ברור שהוא יגיע גם להישג גדול ושבירת שיאים. לפני כארבע שנים, שחרר הראפר האהוב סינגל בשם "Sicko Mode" - ואנו מקווים שכמונו, גם הוא האמין לאן זה יגיע! הסינגל ההיסטרי עשה את זה ובגדול כאשר נכנס לטופ טן של מצעד ה"בילבורד הוט 100" ונשאר שם למשך 32 שבועות!

לרכישת כרטיסים להופעה לחצו כאן

רוצים לזכות בכרטיס זוגי להופעה? כנסו לאינסטגרם שלנו לכל הפרטים | בכפוף לתקנון הפעילות - לחצו כאן

 

תגובות