רינת בר מקדישה שיר במיוחד לגברים. צילום: תום מרשק

רינת בר מקדישה שיר במיוחד לגברים

נראה שהזמרת המזרחית רינת בר, מתחילה לחזור אלינו אחרי תקופה של רגיעה. עכשיו, אחרי שהלחינה וכתבה את השיר של אייל גולן ושרית חדד, היא עובדת על שירים משלה

 

רינת בר, הזמרת המזרחית שהוכתרה לא פעם כשרית חדד הבאה קצת נעלמה לנו אחרי תקופה מאוד טובה שעברה עליה. היא הכניסה למוזיקה המזרחית מספר להיטים, כמו "חיכיתי לך", "אהוב שלי" ומספר מחרוזות ענקיים. כרגע, עובדת בר על אלבום עשירי, כשמתוכו שיחררה את הדואט הגדול עם מאור אדרי, "אהבנו", שזכה להצלחה אדירה. רינת, היא זאתי שאחראית ליצירת הדואט הגדול ביותר של השנה במוזיקה הישראלית, הדואט של אייל גולן ושרית חדד, "עד הסוף", אותו דואט שחתם את שתי ההופעות המשותפות של השניים, "פעם בחיים".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

כעת, רינת ממשיכה לעבוד על האלבום העשירי ומוציאה את השיר החדש, "גברים גברים", שכתב יוסי גיספן והולחן על ידי רינת, ביחד עם תמיר צור. השיר בנוי מקצב טוב, קצב מזרחי אסלי שגורם לך להזיז את האגן בלי יותר מדי התלבטויות. הקול המחוספס והסילסולים של רינת גורמים לנו לאהוב את השיר, שמדבר כמובן על גברים, על כמה שהם לא תמימים, לא קדושים ומה הם גורמים לנשים. אנחנו היינו מציעים לרינת קצת לצאת מהבועה הדכאונית ולשיר גם על דברים אחרים, חוץ מלב שבור. אבל בכל זאת, אפשר להגיד שכיף לשמוע את השיר.

לסיום... אנחנו בפרוגי מאוד אהבנו את השיר החדש של רינת ומאחלים לה המון בהצלחה עם האלבום המתקרב. מה איתכם?

תגיות
תגובות