עוד מהם: להקת "Boyband" בסינגל חדש. צילום: תום מרשק

עוד מהם: להקת "Boyband" בסינגל חדש

להקת הבנים המרעננת והפופולארית, "בוינבנד", לא מתכוונת לעצור בדרך לתהילה וממשיכה לשחרר סינגלים חדשים, והפעם "עוד ממך". מה חשבנו?

מילים: מייקל הרפז ו-the vooz brothers | לחן: זיו "zigo" גולנד
 

להקת הבנים החדשה והמרעננת, Boyband, המורכבת משלושת הצעירים המוכשרים, עודד סבג, ניסים חילו וצחי מוסא, מוציאים את הסינגל השני שלהם הנקרא "עוד ממך". אמנם הלהקה כבר עשתה את הצעד הראשון שלה בשואו ביזנס והוציאה סינגל ראשון, "שר וחולם", שזכה להצלחה רבה, אבל כדי שיכירו אותם זה לא מספיק אז הם יצאו לסיבוב הופעות בקניונים בכל הארץ שעזר להם להכנס לתודעה במקצת. דווקא נראה שיש להם סיכוי חזק להתשלב בתעשייה, בדיוק כמו "היי פייב" וה"גיימבויז" שהפכו ללהיט כל אחת בזמנה והראו שטרנד להקות הבנים מתקבל בברכה כאן במדינה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

היום, הוציאו להקת הבנים את השיר השני שלהם, "עוד ממך", ששונה לחלוטין מהסינגל הראשון, וזה לא בהכרח דבר טוב. לעומת הסינגל הראשון, הסינגל החדש לא כל כך קליט וגם נראה שהם מנסים לחקות משהו בינלאומי שמשלב בין מוזיקת פופ למוזיקת מועדונים, שבדרך כלל מתברר כשילוב מצויין, אבל לצערנו הפעם זה לא עבד.

מילות השיר, שנכתבו על ידי דני תובל, זיו גולנד ומייקל הרפז, מדברות על אהבה של בחור לבחורה קשה מאוד שלא עושה לו חיים קלים. קשה להבין את זה עם הלחן המקפיץ ואולי הן היו מקבלות משמעות טובה יותר עם לחן פחות רועש, אבל לא בהכרח שקט.

יכול להיות שעם קצת פחות סאונדים ועריכות מוגזמות השיר יכל לעבוד, אבל "הקישוטים" הרבים הפכו אותו ללא יותר משיר פסטיגל, וחבל, כל המוסיף גורע. אבל ייאמר לזכותם שלכל אחד מהשלישייה הזאת יש קול מאוד יפה וכשהקולות הללו משתלבים הם יוצרים צליל מאוד יפה באוזן, הם ממש משלימים אחד את השני והם הראו את זה בבירור בסינגל הראשון, וגם עכשיו.

 
תגיות
תגובות