מלי לוי ושמעון גרשון חוזרים בסינגל חדש?. צילום: דניאל קמינסקי

מלי לוי ושמעון גרשון חוזרים בסינגל חדש?

בני הזוג השחקנית מלי לוי והכדורגלן שמעון גרשון בסינגל חדש מתוך פרויקט חדש של השנים שעתיד לצאת בקרוב, מה חשבנו על השיר החדש?

 

מלי לוי ושמעון גרשון הם זוג נשוי, כזכור מלי לוי היא שחקנית ודוגמנית ישראלית אשר השתתפה בסדרות כמו "עממיות", "השיר שלנו" וב"ג'וני ואבירי הגליל" שממש בקרוב יעלה על מסכי הטלוויזיה, ובעלה הוא כדורגלן העבר שמעון גרשון. לפני כחמש שנים יצאו השניים בפרויקט מוזיקלי בשם "המשולש" והיום חמש שנים אחרי מוציאים השנים סינגל בכורה מתוך פרויקט חדש שמוציאים יחד.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

 

"פתאום את לבד" הוא הסינגל החדש שהוציאו השניים, את הסינגל כתב והלחין גרשון עצמו אשר את השיר שרה אשתו מלי, את השיר בעצם כתב מתוך חוויתה האישית של מלי אשתו, בזמן הגשמת חלומותיה. השיר הוא כנה ואמיתי ואין ספק שרבים מאיתנו יכולים להתחבר לשיר שכזה, השיר אף מספר את חוויתם האישית של בני הזוג, עם זאת מילות השיר נכנסות לראש במהרה ואין ספק שיצליח במהרה.

השיר מרגש ויחד עם קולה של מלי מרגש אף יותר, מורגש בשיר שלוי מתחברת למילות השיר. הטקסט וקולה מתחברים והיא מביאה אותו באופן מצוין לידי ביטוי. בקרוב יעלה מופע משותף של השניים מן הפרויקט, ואנו מאחלים הצלחה רבה לזוג ושימשיכו ליצור ולהופיע יחד.

 

תגובות