משה פרץ: "כל שיר יש לי ערך מאוד אישי אליו".

משה פרץ: "כל שיר יש לי ערך מאוד אישי אליו"

הזמר עם הלהיטים הסוחפים, משה פרץ, חגג אמש יום הולדת ובדרך השיק את הדיסק החדש שלו. אז אילו שירים ירסקו לנו את הלב, ומה נשמע באלבום הבא? "אני מאמין שבאלבום הבא יצופו שירים מתוך הרגש שיהיו קשורים למיכאלה"

זמר ים תיכוני שנשאר בתודעה לא מעט זמן זה הישג, תחברו את זה ביחד עם המעריצים והקהל התומך שלא יכול להפסיק לשמוע את השירים המקפיצים והמרגשים, וכמובן האישיות הכובשת והצניעות הטהורה. אז מה קיבלתם? כמובן, משה פרץ. הזמר שמספק לנו להיטים אחד אחרי השני כבר תשע שנים, חגג יום הולדת 32, ובדרך גם את השקת האלבום החדש שלו "סימני הזמן", שכוללים את הלהיטים "אני והלבד שלי", "חצי משוגע" ו"גם אם העולם יתהפך". 

© רפי דלויה

מה יש באלבום שאין באחרים? 

"יש בו גם קצת מה שיש באחרים, אבל בעיקר זה שירים חדשים, שירים עם טקסטים שאני מרגיש אותם קשורים אליי, כמו 'גיבור של אמא', 'אח שלי', כל שיר יש לי ערך מאוד אישי אליו, ההפקה המוזיקלית נעשתה 70 אחוז על ידי, ובאולפן שלי. באלבום יש שיתוף פעולה גם עם איציק שמלי, אלבום צבעוני מאוד, כיפי, זה זורם".

יש איזה בלדה באלבום שתרסק לנו את הלב?

"אני חושב ש'סימני הזמן' הוא אחד השירים היותר מרגשים שיגיעו לכל אחד. ושיר שיקפיץ אתכם זה 'מיליונים', 'אני והלבד שלי' ו'לילה לבן'". 

 

אם כבר הזכרנו לילה לבן, לפני יותר מחצי שנה נולדה בתו הראשונה מיכאלה, אחרי שלוש שנות זוגיות פלוס חתונה עם אשתו ירדן גוזלן. "האמת רק אתמול היה לי לילה לבן, באמת אמיתי. אבל הלילות בעקבות מיכאלה הם 50 אחוז שינה, 50 אחוז פיקוח".

אז יצא בקרוב שיר על בת? 

"אני מאמין שבאלבום הבא יצופו שירים מתוך הרגש שיהיו קשורים למיכאלה, עם צלילים מרגשים. בינתיים אני מקדיש לה את 'ילדה קטנה' ששרתי עם אגם". 

© רפי דלויה
 

 

 

 

תגיות
תגובות