זמר VIP: מצעד השירים האהובים של מושיק עפיה. צילום: גיא כושי ויריב פיין, יח"צ

זמר VIP: מצעד השירים האהובים של מושיק עפיה

חוץ מלהיות אחד מהאנשים האהובים עלינו בעונת ה-VIP השנייה של "האח הגדול", מושיק עפיה הוא גם זמר ענק ואהוב עם שלל להיטים שכבשו אותנו מזמן. ארגנו לו מצעד ענק עם כל השירים הכי טובים שלו! ביניהם: "צאו לי מהוריד", "אני לא זמין" ו"אין הגיון באהבה". אז מי במקום הראשון?

מקום 12 - תפוס

מדובר בשיר שמתבצע על רחבת הריקודים. כל ההתאהבות קורית תוך כדי ריקוד עם הבחורה שרק חיכתה שהוא יתחיל איתה. בריקוד הגבר הוא הבוס, מסובב אותה, לוקח את ידה - ובכך בעצם קונה את ליבה. רומנטי, קיטשי ואהוב. לנו זה גרם לחשוב על דבר אחד - למה מושיק לא הלך ל"רוקדים עם כוכבים"?

ככה היא נגנבת?
 

מקום 11 - אין הגיון באהבה

בלדה רומנטית שמתארת בחור מאוהב קשות, אולי האהבה הזו לא ממריאה לשום מקום אבל הוא לא יכול בלעדיה. למי מאיתנו זה לא קרה? בכל מקרה מדובר באחד הלהיטים שלו שיותר מרגשים אותנו!

אין הגיון בכלל!
 

מקום 10 - מבט שנוגע

בניגוד לשיר הקודם, הפעם מדובר בשיר קצבי. בחור שפוגש בחורה שראה במסיבה ומתאר לה בדיוק את כל מה שטוב בה ועל הדרך מתאהב. כמה רומנטי, כמה פשוט. אנחנו רק נציין שגם לנו יש חיוך משגע!

מושיק, יש לך חיוך משגע (וגם גבות)!
 

מקום 9 - צאו לי מהוריד

קצת מצחיק שלמושיק יש שנקרא "צאו לי מהוריד" והוא בעצם נמצא בבית שבו כולם מסתכלים ועוקבים אחריך לכל מקום. השיר מספר על בחור שעושה מה שבא לו ולא אכפת לו ממה שיהיה. אולי זה בעצם מסביר את הבעיות הכלכליות אליהן הוא נקלע?

אל תצאו לו מהוריד! אנחנו רוצים אותו בגמר!
 

מקום 8 - סך הכל נשיקה

הנה עוד תוצאה שיכולה להגיד מהדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות ולצפות בו - רכילות. השיר מספר על בחורה שהוא נדלק עליה ואז מגיע הרגע הרומנטי שלהם - הנשיקה. הבחורה לוקחת את עניין הנשיקה ברצינות ומספרת לכל השכונה שהם התנשקו, הם ביחד ואפילו בקרוב חתונה. הוא לעומת זאת, לא בנה על מעבר לנשיקה וקצת זמן בילוי משותף.

סיפרה לכולם וזה מה שקרה...
 

מקום 7 - שובר שתיקה

עוד בלדה מרגשת שנכללת בשירים הכי אהובים של עפיה. השיר מתאר גבר שמעכל את הפרידה מאהובתו, פרידה שלא הוא לא ציפה, אבל מבין שהוא היה הבעיה בזוגיות. הגבר שר לאישה ממנה הוא נפרד ואומר שאם הוא ידע איך זה יגמר הוא היה פועל אחרת. אבל מה לעשות שעדיין לא המציאו מכונת זמן? אגב, מושיק התחתן והתגרש אחרי שנתיים. באחד הראיונות אמר כי האהבה ביניהם עדיין נשארה אך הבעיות שלו הפריעו לזוגיות.

 

מקום 6 - קח לך אישה

השיר אומר שכל מה שבן אדם צריך בחיים בשביל להיות עם גישה נכונה לחיים זו אישה וזוגיות אבל לא כל כך בא לו כי הוא נהנה מחיי הרווקות. השיר מתאר גבר שמנסה להתחיל עם בחורה ולא הולך לו במיוחד. לשיר יש גם קליפ די משעשע שתמיד גורם לנו לחייך. 

הכל עניין של גישה (ואישה)
 

מקום 5 - מה איתך

שיר פרידה נוסף של מושיק ואפילו מרגש יותר. בשיר מסופר על הפרידה שהייתה, על החיים שנעלמו ברגע שנפרדו, על הניסיונות להיות שוב ביחד שלא עבדו, אבל עדיין האהבה קיימת. הוא ממשיך להתעקש ועדיין רוצה לשוב אליה כי הוא לגמרי לא יכול בלעדיה. עקשן המושיק הזה!

 שתיקתך היא נצח בשבילו אבל עוד להיט בשבילנו
 

מקום 4 - בשבילי

שיר שכל בחורה הייתה רוצה שגבר ישיר לה, הבחור מתאר לבחורה מה קורה לו כשהוא רואה אותה, המחשבות עליה ועל זה שהיא הבחורה הכי יפה מכולן. בקיצור - מי לא הייתה רוצה שיגידו לה את כל הדברים האלו? היא אולי עושה לו מצב רוח - לנו השיר עושה לרקוד! בקליפ משתתף שלומי קוריאט בתור חבר של מושיק, ואילו הבחורה שהוא שר עליה היא המלצרית במסעדה.

 

מקום 3 - את האחת

ללא ספק מדובר בשיר הכי מרגש של עפיה. יש בו את המילים הכי אמיתיות, כנות ונוגעות שגורמות לנו להאמין למושיק כשהוא שר אותו. שיר אהבה רציני וכנה לבחורה שמתאר בכל דרך אפשרית ופיוטית שזו האישה של החיים שלו. היא אמנם האחת, אבל בשבילנו מושיק הוא האחד!

 

מקום 2 - חלום מתוק

הלהיט שהביא את מושיק עפיה לפריצה הגדולה שלו. בשנת 2003 הוציא מושיק עפיה ביחד עם חברו הטוב, שלומי סרנגה את הלהיט "חלום מתוק" שנכנס מיד לכל המצעדים והביא למושיק עפיה קהל מעריצים גדול וקידום רציני לקריירה. השיר מתאר את החלום המתוק בו הוא והבחורה בה התאהב - ביחד, אך החלום רחוק מלהתגשם. השיר, שהוא בעצם דואט, מחולק למילים ביוונית ולמילים בעברית - מה שגורם לו להיות בהרבה יותר מיוחד, ולנו לנסות ללמוד קצת יוונית. כמו כן, השיר זכה לככב בשתי פרסומות גדולות, האחת והזכורה ביותר היא ל - "סלטי צבר" והשנייה ל "012". מי יודע אולי החלום המתוק החדש של מושיק, לזכות בהאח הגדול, יתגשם?

 

במקום הראשון - אני לא זמין

ניסינו שלא לחשוב על השיר הזה וקצת לצאת מהקופסא, אבל אז גילינו שזה בלתי אפשרי ושהשיר הזה תמיד יהיה ה-שיר שמזוהה עם מושיק עפיה. אז מה הופך אותו לשיר הכי טוב? קודם כל הלחן הקצבי והממכר, העובדה שלא מדובר בעוד שיר אהבה רגיל, הפעם הבחור הוא זה שקשה להשגה ואפילו שולח עקיצות שהוא לא זמין לאהבה. כמו-כן השיר היה פורץ דרך בתחומי הרינגטונים בישראל. אי שם בתחילת שנות ה-2000, אחרי שהתחילו כל הורדות המוזיקה באינטרנט, הכסף הגדול של הזמרים היה בתחום הרינגטונים בסלולר. כל זמר מיינסטרים היה מוציא להיטים במיוחד בשביל שיהפכו אותם לצלצולים. ואין ספק שהשיר הראוי ביותר כצלצול הוא "אני לא זמין, אני לא פנוי". גאוני, ממכר ופה כדי להשאר. עכשיו מושיק שוב לא זמין ולא פנוי, כי המנוי נמצא בבית האח הגדול.

 
 
 

 

 

תגובות