"היה חשמל באוויר": רותם כהן בריאיון על הופעתו בשוני. שירי רווה

"היה חשמל באוויר": רותם כהן בריאיון על הופעתו בשוני

הזמר המדהים, רותם כהן כבש אתמול בערב את אמפי שוני יחד עם להיטיו הגדולים באווירה מדהימה אנחנו היינו שם וחזרנו מאוהבים!

יום שבת בערב, אמפי שוני, אווירה מדהימה, כך נפתחה ההופעה, רותם כהן נכנס לצלילי נגניו והחל לשיר אל הלהיט המצליח שלו "מפריז ועד ליפו" שבהחלט כבש את הקהל. הקהל הצטרף לרותם ושר יחד איתו את השיר בהרמוניה מושלמת. רותם המשיך את ההופעה עם השיר העדין והנוגע "בואי נדבר". לאחר שני השירים האלו רותם סיפר לקהל בהתרגשות כי עברו בדיוק שנתיים מהופעתו הראשונה. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אחר כך רותם שר את "כמעט שהתרגלתי" ו"מרגיש" הרגועים בצורה יפיפייה וכובשת. בהמשך ההופעה רותם שר את השיר המוכר שכתב לזמר המצליח, אייל גולן "נגעת לי בלב". עוד לפני שרותם התפרסם בתור זמר הוא כתב שירים מצליחים ביותר לאמנים רבים. 

 

במהלך ההופעה שר רותם את שירו המרגש "רק תחזור" והקדיש אותו לכל חיילי צה"ל. רותם המשיך עם השיר הנוגע "לכסות אותך". מיד לאחר שיר זה הגיעה פיסגת ההופעה כשרותם שר את שירו המוכר ביותר "אל העולם שלך" בביצוע מושלם. במהלך השיר רותם ירד מהבמה והלך לקהל תוך כדי שהוא שר הוא התייחד עם הקהל, חיבק מעריצים והפך את המופע מגדול לאינטימי. 

 

החלק הראשון של ההופעה כלל בעיקר שירים רגועים ואילו הקטע השני כלל את כל השירים הקצביים של כהן אליהם הקהל לא יכל להישאר אדיש, כולם עמדו רקדו ושרו יחד עם רותם. בהמשך רותם ביצע את הסינגל החדש שלו "איזה עולם" מתוך אלבומו השני, הקהל הכיר את השיר בצורה מעולה למרות שהוא יצא רק לפני שבוע. 

הוא המשיך עם השירים "גם אני" ו"אני יודע" שגרמו לקהל לרקוד ולשיר יחד איתו. את ההופעה רותם חתם עם השיר "כשאחר" אותו כתב לאייל גולן. רותם שר אותו בצורה מושלמת ואף הוסיף לו קטע מיוחד בספרדית. 

 

תפסנו את רותם לשיחה קצרה אחרי ההופעה כדי לדעת איך הוא הרגיש בהופעה, עם מי הוא היה רוצה לשתף פעולה ומה היה קורה אם הוא לא היה מוזיקאי.

זאת הייתה ההופעה הראשונה שלך באמפי שוני, התרגשת?

"התרגשתי בצורה יוצאת דופן האמת, אני בדרך כלל לא רוצה לדעת כשמגיעים להופעה אורחים שמרגשים אותי, וכל ההפקה יודעים שלא לספר לי שמגיעים אורחים כאלו, אבל הפעם ידעתי על חלק מהאנשים שמגיעים והתרגשתי. אך התעשתתי מהר. את מכירה את זה שבהופעות הקהל מרים את הידים ונושא אותך עליהם? אז ככה היה רק ברוח, הרגשתי את זה באוויר, היה פשוט חשמל."

© שירי רווה יח"צ

לפני שבוע יצא הסינגל החדש שלך "איזה עולם", איך הייתה העבודה עליו?

"באופן מפתיע כשאתה עובד על אלבום אתה מתכנן דברים אבל בסוף אלוהים קובע וממש לפני שלושה שבועות הייתי אצל הנרי, המפיק המוזיקאלי והיוצר ואמרתי לו שאני הרבה זמן רוצה לעבוד איתו על שיר, הוא אחד היוצרים המעולים שיש לנו בארץ. ואז הוא אמר 'תשמע יש איזה שיר כזה' והשמיע לי את המנגינה של 'איזה עולם', בלי השיר עצמו, רק את הלחן. והסתכלתי על אופיר המנהל שלי, היה איזה רגע והבנתי שזה השיר. הוא שלח לי את המנגיה וכתבתי את המילים. באתי להקליט את השירה באופן ראשוני ואז התקשרתי למנהל שלי ואמרתי לו שזה השיר הראשון"

 

בימים אלו אתה עובד על אלבומך השני, בוא תספר לנו מה הוא יכלול, אילו הפתעות יחכו לנו באלבום?

"אני מחלק את האלבום שלי לצבעים, ב'אל העולם שלך' היו 3 צבעים מובהקים היה את הצבע המרגש ואת הצבע שמזיז את הגוף. האלבום הזה מכיל קשת רחווה הרבה יותר וזה מאוד מרגש אותי, יש לי שיר שהוא בסגנון פראנק סינטרה, יש שיר פלמנקו ויש עוד מלא סיגנונות והפתעות"

הלחנת וכתבת שירים רבים לפני שהתפרסמת בתור זמר לאמנים מוכרים כמו אייל גולן, גם היום כשאתה מוכר בתור זמר תמשיך לכתוב באותה תדירות לאומנים אחרים?

"לא באותה תדירות אבל אני בהחלט רוצה לכתוב לאייל כי התגעגעתי אליו, לא אמרתי את זה הרבה זמן אבל התגעגעתי אליו"

רותם בביצוע לשיר שכתב לאייל
 

אנשים רבים מתחברים למוזיקה שאתה יוצר, זה מרגש אותך?

"זה ממש מרגש אותי, לפעמים זה נראה לאנשים טריוויאלי שמתרגשים מהם, אבל זה כל כך לא. אתמול בלילה, אחרי שוני לא נרדמתי עד 6 בבוקר ופתאום מצאתי את עצמי עד הבוקר קורא תגובות של אנשים, ופתאום הסתכלתי וקראתי פוסט של איזה אישה שאני לא מכיר, והיא כתבה לי איזה משהו שמצאתי את עצמי דומעה ממש. חשבתי לעצמי שאם היא הייתה יודעת שאני דומעה בזכותה זה פשוט מדהים."

מה ההשראה שלך?

"אנשים מסביבי שמרגשים אותי, ודברים שאני חווה בחיים שלי, ככה בעצם נולדים השירים."

מתי התחילה האהבה שלך למוזיקה?

"מבטן ומלידה, מאז שאני זוכר את עצמי אני פשוט שר." 

© שירי רווה יח"צ

עם מי היית רוצה לשתף פעולה?

"שלמה ארצי, ברור"

אם לא היית מוזיקאי, במה היית עוסק?

"הייתי בן אדם עצוב שוודאי לא מבין מה הוא עושה בעולם."

מה החלום הכי גדול שלך?

"שהקהל שלי, שהפך להיות המשפחה השניה שלי, יגדל ויתעצם ויתרחב ושהאהבה של הקהל שלי תמשיך להגדיל את עצמה. יש דברים שעוברים מפה לאוזן ויש דברים שעוברים מלב אל לב, ככה הקהל נותן לי להרגיש עם המוזיקה בנשתיים האחרונות וזה מדהים."

© שירי רווה יח"צ

איזה שיר שכתבת אתה הכי מתחבר אליו באופן אישי?

"וואו אני מתחבר לכל השירים שלי, זאת שאלה ממש קשה. כל שיר שלי הוא עולם."

איפה אתה רואה את עצמך בעוד כמה שנים?

"אני רואה את עצמי מופיע וממשיך ליצור אלבומים, נוסע בעולם לשיר ליהודים אחרים, אני מרגיש את זה בעזרת השם."

 לסיכום: אין ספק שההופעה הייתה מרגשת וכובשת! ציון בסולם פרוגי: ★★★★★

תגיות
תגובות