"הצלחנו להביא שירים למקום שונה": שי המבר בריאיון. אילנית כהן

"הצלחנו להביא שירים למקום שונה": שי המבר בריאיון

הכוכבת המדהימה, שי המבר בריאיון על הדרך שהיא עברה מאז שפרצה בתכנית הריאלטי "בית ספר למוזיקה". היא מספרת על אלבום הבכורה שעתיד לצאת בקרוב, על הלימודים ועל סדרת אינסטגרם מיוחדת שהיא הצטלמה אליה

היא רק בת 17 ואין אחד שלא מכיר אותה, שי המבר שכבשה אותנו בתוכנית הריאלטי "בית ספר למוזיקה" מדברת על אלבום הבכורה עליו היא עובדת, על החלומות שלה, ועל סדרת האינסטגרם אליה הצטלמה. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

את פרצת לתודעה בזכות תוכנית הריאלטי "בית ספר למוזיקה" את שמחה שהשתתפת בתוכנית?

"אין ספק! התוכנית פתחה לי הרבה דלתות, אני חושבת שהתוכנית עשתה לי טוב. יש קהל שעוד מלווה אותי מאז ועד היום ועל זה אני בעיקר מודה, לקהל שהגיע בזכות התוכנית ונשאר בזכות המוזיקה שאני עושה וזה מבורך." 

את בסוף תהליך של הוצאת אלבום בכורה, איך הייתה העובדה עליו?

"העבודה הייתה מדהימה, מאוד אינטנסיבית, ממש יום יומית, היה כיף גדול, מוזיקה זה החיים שלי והכתיבה וההלחנה הם חלק בלתי נפרד מהמוזיקה בשבילי. וככה לשבת באולפן ולעבוד על חומרים שלך, שירים שאתה כתבת והלחנת, שירים על החיים שלך זה בעצם להתחיל לבנות עולם שלם של צלילים והפקה סביב הדבר הזה וזה מרגש מאוד. אין ספק שזו הייתה אחת החוויות הכי גדולות בחיים שלי, העבודה על האלבום." 

© צילום מסך מאינסטגרם

אילו הפתעות יחכו לנו באלבום?

"האלבום יהיה בעייני די מפתיע, הולכים להיות שירים מכל הסגנונות, אני וחן המפיק הצלחנו לפצח המון שירים ולהביא אותם למקום מאוד שונה, הולכים להיות שירים בסגנון של פופ אמריקאי, שירים בסגנון יותר רוקיסטי, יהיו בלדות וגם שירים ישראליים. והכל באמת מגיע למצב של אלבום שלם ומעניין מבחינת המגוון המוזיקאלי שלו. בהחלט יש למה לחכות!"

בדיוק עכשיו זאת תקופת בגרויות אינטנסיבית, איך את מצליחה לשלב בין הלימודים למוזיקה?

"קל זה לא, זה סוג של אתגר, זה נשמע מוזר אבל אני פשוט מנסה לעשות את הכי טוב שלי בשניהם. אני לומדת באוטובוסים בדרך לאולפן, ובאולפן לפעמים, בין טייק לטייק. אולי אם המורה שלי תקרא את זה היא טיפה תתעצבן אבל אין ספק שהמוזיקה תופסת חלק משמעותי יותר בשבילי מהלימודים, אני לא מזניחה את הלימודים ואני שואפת לעשות את הכי טוב שלי בשניהם. לפעמים זה מצליח ולפעמים יש פה ושם בתחום הלימודי אבל רוב הזמן זה עובד יופי." 

© צילום מסך מאינסטגרם

לאחרונה הצטלמת לסדרת אינסטגרם ראשונה מסוגה שעתידה לצאת ביום ראשון הקרוב, מה נראה בסדרה?

"הסדרה הולכת להיות מאוד מצחיקה, כייפית, היא תעקוב אחרי התהליך של האלבום וכל מה שמסביבו, החברות, המשפחה, הכתיבה, ההופעות והולך להיות מאוד מגניב. אני חושבת שהצלחנו להביא אותי למקומות מאוד קומיים וקלילים ובעיקר למקסם את כל הדבר הזה ל-15 שניות שזה אתגר מאוד גדול. "ערוץ הבידור" ו"פרוגי" בשיתוף עם היוצרים רמי ויצמן וגיל קידר שהפיקו את הסדרה והיו סביב הדבר הזה הצליחו לעשות את זה בצורה מופלאה!"

את מופיעה בארץ וגם בחו"ל, איפה את יותר נהנת להופיע?

"לכל אחד יש את הקסם שלו, כי כשאני מופיעה בישראל זה כמו הבית, יש אינטרקציה ישראלית עם הקהל, מאוד חמה. אבל כשאני בחול אני מרגישה "כוכבת" ליום אחד, אני מדברת על הבמה באנגלית וכל האינטרקציה עם הקהל היא לא בשפת האם שלי ולפעמים המנטליות היא שונה מהמנטליות בארץ. גם בדרך כלל ההופעות בחו"ל הן הרבה יותר "פנסי" אני צריכה ללבוש שמלות ובארץ אני מרשה לעצמי להיות יותר ביתית וללבוש את הגינס שלי ואת הדברים שהם יותר אני, בכל מקום יש את הקסם שלו, גם בארץ וגם בחו"ל, אני נהנת בשניהם מאוד."

 

אם כבר הופעות אז באיזה מקום הכי היית רוצה להופיע?

"בחו"ל הכי הייתי רוצה להופיע בארצות הברית, זה חלום ממש גדול שלי, מעולם לא הייתי שם, ובארץ הייתי רוצה להופיע בזאפה."

אם היית יכולה לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחר? למה?

"וואו יש כל כך הרבה אמנים שהייתי רוצה לשיר איתם, בחו"ל הכי הייתי רוצה לעשות דואט עם טיילור סוויפט או עם ג'ון מאייר. ובארץ הייתי רוצה לעשות עם שלמה ארצי או ילדי החוץ. אני מאוד נהנת מהמוזיקה של כל האמנים שציינתי והם קרובים אליי מוזיקאלית והם הולכים אחרי האמת שלהם." 

לאן את שואפת להגיע מבחינה מוזיקאלית?

"אני חושבת להמשיך במסלול הזה וכל פעם לטפס עוד קצת על ההר, זאת אומרת היום אני עובדת על אלבום ראשון אז להתחיל להופיע עם האלבום הראשון, אני מרגישה שמתחיל להתאסף סביבי קהל שזה דבר מאוד מבורך ובעיקרון להמשיך לעשות את מה שאני עושה ושיגדל הקהל והעניין סביב הדברים שאני עושה ובעצם להמשיך לעוד אלבומים, ולהופיע. אולי בעתיד להגיע גם לתחום של משחק שזה מעניין אותי ובעיקר לעשות מוזיקה ולהיות מחוברת לקהל שלי כי מוזיקה זאת האהבה הכי גדולה שיש לי בחיים."

תגיות
תגובות