we are proud: מצעד שירי הגאווה טובים ביותר. רוני שוקרון

we are proud: מצעד שירי הגאווה טובים ביותר

חודש הגאווה הגיע, בקרוב המונים יצאו לרחובות במצעד הגאווה, ואיתם יתנגנו ברקע שירי גאווה, אז איזה שירים הם שירי הגאווה הטובים ביותר?

מלכת השושנים-עדן בן זקן

אחרי שזכתה למיליוני צפיות ביוטיוב עם הלהיט "מנגינה", עדן בן זקן, הדיווה של הקהילה הגאה, הוציאה  את השיר "מלכת השושנים". השיר הוא אחד מהשירים הרישמיים למצעד הגאווה 2015, והוא צפוי להיות הלהיט של הקיץ הקרוב. בנוסף לשיר הקצבי הקליפ מלווה ברקדנים, ובהמון צבעים שללא ספק מזכירים לנו את המצעד הקרוב.

 

מגדל - מאיה בוסקילה

השיר "מגדל" של אחת מהדיוות של המוזיקה הישראלית, מאיה בוסקילה, הוציאה את הסינגל עם מסר ואג'נה של שיוויון זכויות ותמיכה בקהילה. השיר מלווה בקליפ שבו משתתפות 5 טראנסג'נדריות, הקליפ מסמל בצורה אומנותית את הבעיה הגדולה הקיימת בארצנו של האפלייה ואי קבלת האחר והשונה. השיר הוא שיר שקט ונעים ומעביר את המסר הכל כך חשוב ונכון.

 

זה הזמן- שרית אביטן ואבי מסיקה 

הזמרת שרית אביטן והראפר אבי מסיקה הוציאו סינגל ראשון מסוגו, הסינגל נקרא "זה הזמן" והוא בשיתוף ליין הנשים הלסבי "ליזי". הוא נכתב על ידי מסיקה וה-DJ עמית בלייז וכולו מדובר על תרבות הנשים הלהטבית. שילוב הקולות השונים יצר שיר מקפיץ וכייפי שהפך ללהיט היסטרי בקרב הקהילה.

 

תל אביב- עומר אדם

הלהיט "תל אביב" הוא אחד משירי הגאווה הטובים ביותר של הזמר עומר אדם. אומנם הוא יצא בשנת 2013 אבל הוא ללא ספק אחד מהלהיטים שתפסו גם לאחר המצעד. המוזיקה הקיצבית עם הנגיעה של המזרחית עם המילים הקליטות יצרו שיר שמח שמתאים בדיוק לאוויריה של היום השמח והצבעוני הזה.

 

פה זה לא אירופה - מרגלית צנעני

אחד השירים הכייפים שיצאו לכבוד המצעד המדובר שיר עם מנגינת אורה שגורמת לנו להתחיל לרקוד. הוא יצא בשנה שעברה ומבוצע על ידי הזמרת המוערכת מרגלית צנעני. בקליפ של אותו שיר אפשר למצוא את אחד מהצמד שעשה לנו את "המירוץ למיליון" אוריאל יקותיאל, שלגמרי נותן אופי לקליפ.

 
תגובות