חוזרים לבית ספר: השירים שמזכירים לנו בית ספר. צילום: אוהד רומנו

חוזרים לבית ספר: השירים שמזכירים לנו בית ספר

יש שירים שמזכירים לנו דברים משמחים, ויש שירים שפשוט גורמים לנו להיכנס לדיכאון, סוג אחד של השירים האלה הוא השירים שמצליחים להזכיר לנו את בית הספר גם בחופש הגדול

 נגמר - עידן עמדי

לא לא, החופש עדיין לא נגמר, טוב נו הוא ממש עוד מעט נגמר אבל למה להזכיר לנו את זה כל הזמן? השיר "נגמר" של עידן עמדי הוא ללא ספק אחד השירים שמצליחים להזכיר לנו וגורמים לנו לחשוב על זה שהחופש ממש עוד קצת נגמר ושהוא לא נמשך לתמיד. 

 

משהו חדש - דני רובס

משהו חדש - שנה חדשה, שנה חדשה של מבחנים, שיעורים, עליות ומורדות. דני רובס בשיר "משהו חדש" מצליח להזכיר לנו את תחילת השנה החדשה בצורה קצת אופטימית, מזכיר לנו שאוליל דברים חדשים צריכים לקרות בשביל להתחיל משהו חדש, גם אם זה שוב את הלחץ של הבית ספר. 

 

תם ולא נשלם - עילי בוטנר וילדי החוץ

טוב אז ללא ספק החופש אוטוטו תם וממש אבל ממש לא נשלם, השיר "תם ולא נשלם" של עילי בוטנר וילדי החוץ גורם לנו לחשוב על המיליון דברים שרצינו להספיק בחופש ומזכיר לנו שהוא כבר ממש עוד שנייה נגמר. אז לכל אלה שחושבים שרק אם לא הספיקו לעשות את כל מה שהם תיכננו, גם לנו זה קרה וגן גם אנחנו את רוב הזמן ביזבזנו באייפון על הספה מול הטלוויזיה. 

 

לא רוצה להתבגר - מוקי

אנחנו לא רוצים להתבגר! לא רוצים לגדול בעוד שנה ולחשוב שאנחנו כבר לא ילדים קטנים שיכולים לעשות מה שאחנו רוצים. מוקי בשיר "לא רוצה להתבגר" ללא ספק מצליח להזכיר לנו שאנחנו לא רוצים להתחיל עוד שנה שבסופה אנחנו הולכים להתבגר ולגדול בעוד שנה.

 

שיר פרידה - שלמה ובן ארצי

לא רוצים להיפרד מהחופש, השיר "שיר פרידה" מזכיר לנו שאנחנו ממש לא רוצים להיפרד מהחופש ולחזור לשגרה של לימודים ובית ספר. השיר הזה הוא ללא ספק אחד השירים שגורמים לנו לחשוב עד כמה עצוב הוא להיפרד מדברים ובעיקר עד כמה עצוב להיפרד מהחופש הגדול שאנחנו כל כך אוהבים. 

 
תגובות