השמעת בכורה: שי המבר בשיר חדש ומרגש. צילום:  דביר גיחז

השמעת בכורה: שי המבר בשיר חדש ומרגש

שי המבר, שנכנסה לחיינו בבית הספר למוזיקה ומאז ממש לא נחה לרגע וממשיכה להפתיע אותנו בכל פעם מחדש. השמעת בכורה

 

שי המבר אחד השמות החזקים בתעשיית המוזיקה העכשיות, שנכנסה לחיינו בתוכנית הראלטי "בית ספר למוזיקה", וכבר שם בלטה וזכתה להצלחה ואהבה רבה יוצאת עם סינגל חדש וכובש במיוחד. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

ביחד עם העבודה הקשה על האלבום, תוכנית האינסטרגם שעשתה בשיתוף פעולה עם ערוץ בידור ישראלי ואתר "פרוגי" היא ממשיכה להפתיע אותנו ועושה את זה בצורה הכי טובה שאפשר.

בהשמעת בכורה לפני כולם, היא מוציאה סינגל חדש שכתבה והלחינה "תמיד בחצות", השיר החדש הוא שיר אופטימי ונעים עם מנגינה מדהימה שמצליחה לגרום לנו לשמוע את השיר שוב ושוב. ללא פסק המבר מצליחה להפתיע אותנו בכל פעם מחדש, מצליחה להשאיר לנו טעם של עוד וגורמת לנו לרצות לשמוע את שאר האלבום שעומד לצאת ממש בקרוב. תפסנו את שי לשיחה קצר על הסינגל החדש.

בואי ספרי לי קצת על הסינגל החדש ועל העבודה עליו

"זה השיר הראשון שאני והמפיק שלי באמת התחלנו לעבוד עליו עם העבודה על האלבום והוא עשה לנו אחלה של סיפתח. כל עבודה על שיר באלבום הייתה מאוד מאתגרת, סוג של קושי אבל מאוד כייפית כי בסופו של דבר אתה עושה את הדברים שאתה אוהב עם האנשים שאתה אוהב ובסופו של דבר זה יצא מאוד מעניין ומאוד מאתגר לגלות בכל שיר את מה שהכי מתאים לו ולעשות אותו בצורה הכי טובה שאפשר והתוצאה היא כל כך מספקת ובסוף בכלל לא זוכרים את כל הקשים בעבודה."

© צילום: אילנית כהן

במה הוא שונה משאר השירים?

"השיר הוא אחר, בסופו של דבר לכל  שיר יש את המיוחדות שלו, כל השירים הם אני אז כמובן שיש דימיון בין השירים, אני כתבתי והלחנתי אותם, הם הנפש שלי, הם מה שאני, המסרים שאני רוצה להעביר ואני חושבת שהמאזין יכול לשפוט במה הוא שונה כי גם אני שאני שומעת מוזיקה יש לי את הפייבורוטים שלי אצל כל זמר, אני מוצאת את השוני. אבל אני לא יכולה להסתכל על השירים שלי ולהגיד הוא ככה והוא ככה כי מבחינתי אני לא יכולה לאהוב אחד יותר ואחד פחות. ומי שמתחבר לשירים אלה יכול להבין את המסרים שלו וילך איתו עד הסוף ויהנה ממנו."

מאיפה שאבת את ההשראה לשיר הזה?

"השיר הזה הוא סוג של שיר אהבה ללילה אני מאוד אוהב את הלילה, כל העשייה שלי בלילה, בלילה אני מרגישה שאני הכי נקייה מכל כאבי הראש ומכל הבעיות והצרות ומכל מה שעובר עליי ובלילה הכל נקי ופשוט ובשיר הזה כתבתי את כל מה שאני מרגישה בלילה ואת כל המחשבות שלי בלילה.

 

תגיות
תגובות