"שילוב הקולות בניהם הוא יוצא דופן ": טור שבועי. צילום: טל שחר

"שילוב הקולות בניהם הוא יוצא דופן ": טור שבועי

אורן טוב, כתבת המוזיקה שלנו בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי שווים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

שוב כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז איזה סינגלים הכי אהבנו השבוע?

"אקוט שרי" - רותם כהן מארח את מגי אזרזר

רותם כהן, אחד הזמרים שאנחנו הכי אוהבים עובד בימים אלה על אלבום נוסף שבטוח הולך לכבוש את כולנו. אחרי שנכנס לחיינו בשנה האחרונה עם הלהיט שזכה למילוני השמעות "אל העולם שלך", כהן ממש לא מתכוון להשאיר אותנו במתח ומוציא סינגל נוסף מהאלבום.

הסינגל החדש נקרא "אקוט שרי" שבו אנחנו רואים שיתוף פעולה מפתיע עם השחקנית מגי אזרזר, שגם היא כמוהו נכנסה לחיינו בשנה שעברה. את השיר החדש רותם כתב והלחין בעצמו, וחלק מן השיר, החלק בו מגי שרה הוא בצרפתית, מה שנותן לשיר עוצמה אחרת וממכר אותנו עליו. שילוב הקולות בניהם הוא יוצא דופן וללא ספק אחד השיתופי פעולה שהיינו שמחים להמשיך לשמוע.  

"מזיזה את הגרוב" - עידן חיים

עידן חיים, שנכנס לחיינו בעונה התשיעית של תוכנית הריאלטי "כוכב נולד" ומאז מנסה את מזלו בתעשיית המוזיקה הים תיכונית. בימים אלה ממש הוא עובד על אלבום הבכורה שלו ומראה לנו שהוא ממש לא הולך להיות פליט ראליטי רגיל ושבקרוב כולנו עוד נשמע את השם שלו שוב. 

השבוע, חיים מוציא סינגל מתוך האלבום שנקרא "מזיזה את הגרוב", סינגל שבו הוא משלב בין מוזיקה ים תיכונית למוזיקת פופ ומצליח להוציא להיט שגורם לנו לרצות לרקוד. השיר הוא עם מנגינה קיצבית וכיפית שנותנת לנו תחושה טובה וגומרת לנו לרצות להמשיך לשמוע את שאר האלבום. 

 

"פה זה קורה לי" - שלומי סרנגה

שלומי סרנגה, אחד ממלכי המוזיקה היוונית שעובד גם הוא על אלבום חדש, אוסף בימים אלה חומרים לאלבום ובדרך מוציא סינגל חדש. סרנגה שכבר מזמן מצא את מקומו בתעשיית המוזיקה ממש לא מתכוון לנוח וממשיך לעבוד במרץ על הקריירה שלו. 

השיר החדש נקרא "פה זה קורה לי", סינגל קיצבי עם מוזיקה מעולה ומרעננת. סינגל מדהים שמסתמן להיות אחד הלהיטים בתקופה הקרובה. שיר קליט וכייפי עם מנגינה שגורמת לנו פשוט להנות. אנחנו אהבנו מאוד. 

 

"הבטחת" - רון שובל

אחד הזמרים שלא מזמן התגלה גם כשחקן כדורגל מצליח, רון שובל, ממשיך לעבוד קשה על הקריירה שלו ועובד על אלבומו ה-14. אחרי שהשתתף בתוכנית "גולללסטאר" ולקח הפסקה קטנה מהמוזיקה הוא עכשיו מתכוון לחזור לזה ואנחנו כבר ממש לא יכולים לחכות יותר.

הסינגל החדש נקרא "הבטחת", שיר אהבה לא רגיל שנכתב והולחן על ידי דניאל אסיייג שגם הוא מוזיקאי בפני עצמו. השיר החדש הוא בלדה מהממת עם מוזיקה נעימה שעושה לנו טוב בלב ובאוזן. המנגינה הנעימה מצליחה להשתלב בצורה מושלמת עם קולו המדהים של שובל.  

 

"פטיש" - ירמיקפלן@ספנסרוסו 

ירמי קפלן שלפני יותר מ-20 שנה נכנס לחיינו ומאז הוציא אינסופר שירים ואלבומים. לא מזמן קפלן התחבר לשני מפיקים - מתן ספנסר ואורי רוסו וביחד הם יוצרים אלבום חדש ומרענן של חיבור בין מוזיקת רוק למוזיקה אלקטרונית עכשווית. 

השיר החדש של ההרכב נקרא "פטיש" והוא ייקח חלק באלבום המלא של הצמד שצפוי לצאת באוקטובור הקרוב. הסיפור מאחורי הסינגל החדש מתחיל כסיפור אהבה ונגמר שבני הזוג מוותרים על הכל, סינגל עם מוזיקה טובה שמכניסה תחושה של אופטימיות וכיף. 

 

 

תגובות