גיבור מזהב: זוכה האירוויזיון שר "גולדן בוי". צילום מסך מיוטיוב

גיבור מזהב: זוכה האירוויזיון שר "גולדן בוי"

זוכה האירוויזיון האחרון, מונס זֶלמרלֶב, הגיע לביקור בארץ והחליט כנראה לתת כבוד לשיר הישראלי שהתמודד מולו בתחרות - הגולדן בוי. אז מי ביצע את זה יותר טוב, נדב או מונס?

למי שפספס ולא בדיוק עקב אחר החדשות האחרונות, נעדכן שביום רביעי האחרון נחת בארץ מונס זֶלמרלֶב, זוכה האירוויזיון האחרון לביקור קצר של 48 שעות היישר משבדיה. מטרת ביקורו של הזוכה הפופולרי בארץ הייתה סבב ראיונות לקראת האלבום החדש, הופעה בהשקת קטלוג חדש של חברת רהיטים בינלאומית, ביקור אצל השגריר השבדי וכן להנות בין לבין מהאתרים המקומיים.

משתלב בסביבה© אור גפן
ברוך הבא! © אור גפן

כזכור, מונס זכה בחודש מאי האחרון באירוויזיון עם השיר "Heroes" לאחר קרב צמוד מול רוסיה ומיד נכנס לרשימת הפלייליסט ברחבי העולם ואין ספור השמעות ב-Mtv. אחד השירים שהתמודדו עם זֶלמרלֶב בתחרות היה הלהיט המקומי שגם כבש לא מעט פליליסטים ברחבי העולם - "גולדן בוי".

גיבור. מתוך האירוויזיון
 
מסתבר שיש מעריצים בישראל © אור גפן

בריאיון לאתר ynet סיפר מונס כי "השיר של ישראל היה ממש טוב והגיע לו מקום יותר גבוה מהמקום התשיעי". וכן הוסיף שאף רקד לצליליו במסיבה ישראלית שעשו בוינה לפני האירוויזיון. מונס כנראה ממש אהב את השיר, עד כדי כך שהפתיע את הקהל הישראלי ובמהלך הופעה בהשקת הקטלוג החדש של חברת הרהיטים הוא שר את "גולדן בוי" בספונטניות ושעשוע מה שגרם לקהל למחוא כפיים ולצחוק מהמחווה המרעננת. הכי מפרגן שלו! צפו:

גולדן בוי לגמרי! מעניין מה נדב היה אומר על זה!
 
 


והנה מסר מיוחד ובלעדי שצלמנו ממונס לגולשי פרוגי במשרדים שלנו!

 

A video posted by www.frogi.co.il (@frogifrogi) on

 

תגובות