לכבוד החזרה לבית הספר: סגל המורים המוזיקליים של פרוגי. צילום: רון קדמי

לכבוד החזרה לבית הספר: סגל המורים המוזיקליים של פרוגי

בתור זמרים אנחנו ממש אוהבים אותם, אבל אם היו המורים שלנו? לרגל תחילת שנת הלימודים הכנו עבורכם את הזמרים שיכולים להיות גם מורים! כל אחד בתחום שלו. אז מי ילמד אותנו מתמטיקה?

תחילת הלימודים כבר פה, ואם כל הכבוד למורים הרגילים בבית הספר אנחנו חשבנו על סגל מורים מיוחד במינו! מורים שהם ממש במקרה גם חלק מהמוזיקה הישראלית. מסוג המורים שרק נחכה לשיעור איתם ואין סיכוי שמישהו יבריז. אנחנו היינו רוצים אותם כמורים שלנו השנה!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

עברי לידר

מורה ל: אנגלית

סיבה: אז חוץ מזמר ששר בעברית עברי לידר, לוקח חלק בפרויקט "typ" שכזכור לנו הוא בשפה האנגלית. להרכב "typ", יש שני אלבומים מצליחים. עברי מוכיח בפרויקט זה את כישרונו גם בשפה האנגלית ואת הצורה בא מבטא את המילים עם מבטא מעולה! זה ללא ספק מה שמכניס אותו ישירות לתפקיד המורה לאנגלית שלנו. תכלס, עם לידר יהיה המורה לשנת הלימודים הקרובה הכיתה תהיה מפוצצת ואף ילד לא יבריז. משרד החינוך, תחשבו על זה כן?!

ציפיות: לידר, הוא גם שופט מיוחד ורגיש ביותר אך גם מעט קשוח ויודע לדרוש מהמתומדדים שלו ב"אקס פאקטור", מה שמיד אומר לנו שהוא יהיה גם מורה נחמד, מתחשב, עם דרישות גבוהות שהתלמידים יעמדו בכל דרישה וכך יתקדמו יותר.

 

רוני דלומי

מורה ל: מתמטיקה

סיבה: לא הרבה יודעים את זה אך מסתבר שהזמרת רוני דלומי, היא גאונה לא קטנה במתמטיקה ואף ניגשה לבגרות 5 יחידות במקצוע. אנו נשמח שדלומי תלמד אותנו את המקצוע שרוב תלמידי ישראל פחות אוהבים ובטוחים שעם החיוך של דלומי נתאהב גם בה וגם במקצוע.

ציפיות: דלומי, שהצטרפה ממש לא מזמן לתפקיד המורה ב"בית ספר למוזיקה" יכולה לשמש גם כמורה במשרד החינוך, ויכולה להביא את הקסם האישי שלה למקצוע. מי לא היה רוצה ללמוד עם מורה כמו רוני?

 

אסף הרץ

מורה ל: תיאטרון

סיבה: אז מעבר לזה שאסף הרץ הוא חתיך הורס וזמר מתחיל עם לא מעט כישרון הרץ הוא גם שחקן מצוין ומוכשר מה שהופך אותו למורה במגמת התיאטרון שלנו. מי לא היה בוחר במגמה הזו עם מורה כזה?

ציפיות: כיום, אם שחקן יודע גם לשיר זה בונוס רציני! הוא יכול לעשות הופעות משלו, לככב במופעי חנוכה ואף להשתתף במופעי סדרות הנוער שיש. הרץ, שהתברך גם בכישרון משחקי וגם בכישרון שירה יוצא דופן יוכל ללמד את התלמידים לתת שואו דיי רציני.  

 

 עידן עמדי

מורה ל: אזרחות

סיבה: עידן עמדי, שמוכר לכולנו כלוחם הרגיש והמוכשר שהשתתף בתוכנית "כוכב נולד 8", עמדי, ששירת כלוחם בהנדסה קרבית ולחם במספר מלחמות ומבצעים בינהם המבצע האחרון, "צוק איתן". וכתב שירים על המצב במדינה והרגשות שלו בתוך זה. לדעתנו, עמדי יכול ללמד דבר או שניים באזרחות ואולי גם על הדרך לשיר לתלמידים אנחנו לא הינו מתנגדים למורה כזה.

ציפיות: עמדי הוא לא רק לוחם וזמר רגיש הוא גם בן אדם מיוחד שאפשר ללמוד מאישיותו לא מעט ואנו היינו רוצים ללמוד זאת ממנו גם בשיעורים בבית הספר. בנוסף, עמדי יכול להיות מורה רגיש, עוזר וללמד אותנו דברים שהם לא רק בחומר הלימודי.

 

נתן גושן

מורה ל: תנ"ך

סיבה: נתן גושן, זמר מוכשר שמוכר לכולנו בתור ה"בחור עם הכיפה (או הכובע)" וזו הסיבה שהחלטנו שהוא יהיה המורה שלנו לתנ"ך השנה. 

ציפיות: שילמד כמו שהוא שר, את כל השאר אנחנו נעשה לבד בכל זאת זה נתן גושן!

 

משה פרץ

מורה ל: ספורט

סיבה: מעבר לזה שמשה פרץ הוא אחד הזמרים היותר מצליחים שיש לנו פה והוא גם נוהג להתאמן ולשחק כדורגל (כשיש זמן כן? בכל זאת הוא מנהל קריירה מצליחה ואף הפך לאחרונה לאב בפעם ראשונה) ולכן החלטנו לשבץ אותו לתפקיד המורה לספורט.

ציפיה: שבזמן השיעור הוא גם ישיר לנו, מי צריך אוזניות בריצת 2000 כשהמורה הוא משה פרץ!

 

 קרן פלס

מורה ל: לשון והבעה 

סיבה: בשיריה של קרן פלס, ניתן לשמוע דיי מהר את המילים המיוחדות והשונות שלא פוגשים בכל שיר ששמומעים דבר זה מביא אותה ישר לתפקיד המורה ללשון. פלס, שמשמשת גם היא כמורה ב"בית ספר למוזיקה" תיכנס דיי מהר לנעלי המורה במשרד החינוך.

ציפיות: חוץ מלהוציא מאה? שפלס תכבוש אותנו גם בתור מורה וגם שתשיר לנו מידי פעם את מהלכי השיעור.

 

 

 

 

תגובות