"השיר הזה כמוני, כואב אבל רומנטי": ביקורת מופע רותם כהן . צילום: חן אביב

"השיר הזה כמוני, כואב אבל רומנטי": ביקורת מופע רותם כהן

ביום רביעי האחרון התקיים מופע ההשקה של הזמר והיוצר רותם כהן שהוציא לא מזמן את האלבום השני שלו. מה חשבנו על המופע ומה בדיוק היה שם? כל הפרטים בכתבה

יום רביעי בערב, היכל התרבות בתל אביב, שלושת אלפים איש התכנסו כדי לצפות במופע החדש והמרהיב של אחת הזמרים היותר מצליחים לאחרונה, רותם כהן

© חן אביב

המופע החל בפתיח ארוך במיוחד של חברי הלהקה שחיממו את הקהל וגרמו לו להכנס לאווירה ומיד לאחר הפתיח התחיל השיר "עוד קצת", כשרותם עלה לבמה והתחיל לשיר מחיאות הכפיים מהקהל היו סוערות לגמרי. מיד לאחר השיר הזה, רותם שר את השיר המצליח מאלבומו הראשון "פריז ועד ליפו" והקהל הצטרף אליו ושר יחד איתו את השיר.

© חן אביב
© חן אביב

אחרי הפתיחה המדהימה הזו, רותם החל לספר על מה שעבר בכדי להגיע לרגע הזה של המופע, על הלילות שבהם לא ישן, על הימים שלא אכל ועל ההתרגשות המטורפת! מיד לאחר מכן החל השיר מהאלבום הראשון "בואי נדבר" שגם בשיר הזה הקהל לא הפסיק לשיר.

 

לאחר מכן רותם החל לספר על האלבום החדש והציג את השיר הבא שישיר "כואב אבל רומנטי" ואמר שזה בעצם כמוהו, שהוא כואב אבל רומנטי, את השיר הזה הקהל קצת פחות הכיר, אבל זה מובן מכיוון שמדובר על שיר מהאלבום החדש. 

© חן אביב

המופע המשיך עם אחד הלהיטים מהאלבום הראשון "כמעט שהתרגלתי", כשהגיע השיר הזה כל הקהל נעמד על הרגליים לראשונה במופע ושר יחד עם רותם את כל השיר. לאחר מכן רותם הקדיש לקהל את השיר "מקומות יפים" מהאלבום החדש ומיד אחריו שר את "דה זה וו" מהאלבום הראשון.

 

בשלב הזה של המופע רותם החל לדבר על הימים של לפני האלבום הראשון, שבהם הוא כתב שירים רק לאמנים אחרים ולא שר אותם בעצמו. הוא שר את שני השירים שכתב לאייל גולן "נגעת לי בלב" ו"כשאחר" ואין ספק שהם הצליחו לרגש אותנו.

 

אחרי שהתרגשנו, רותם חזר לשירים מהאלבום החדש והרים את כל הקהל על הרגליים כששר את השיר "זה לא את זה אני". במהלך המופע נראה היה שהשיר שהקהל הכי חיכה לו לאורך כל הערב היה "אקוט שרי" שאותו הוא שר יחד עם מגי אזרזר, מכיוון שברגע שרותם התחיל לספר על הדרך שבה השניים הגיעו לעבודה משותפת הקהל החל לצרוח את שם השיר. מגי עלתה לבמה וללא ספק תרמה למופע עם הצרפתית והמתיקות הבלתי נגמרת שלה.

© חן אביב
© חן אביב
© חן אביב
© חן אביב
© חן אביב

לאחר הטירוף של הקהל בשיר הקודם המשיך רותם עם השיר "אל העולם שלך". את השיר הזה רותם לא שר על הבמה, הוא ירד מהבמה והסתובב באולם, חיבק את ההורים, החברים והמעריצים, השיר הזה הוא לגמרי השיר שהטריף את הקהל וגרם לכולם להתרגש ולשיר יחד עם רותם בקולי קולות ואין ספק שעצם הירידה שלו מהבמה גרמה לקהל להרגיש שהם חלק גדול מהמופע ומהאווירה. 

© חן אביב

רותם המשיך את המופע עם עוד שיר מהאלבום החדש, "איך אפשר", שאותו הקהל קצת פחות הכיר. לאחר מכן המשיך עם עוד שיר מהאלבום החדש "איזה עולם", שאותו גם הוציא כסינגל לפני כחצי שנה, אפשר להגיד שהשיר הזה החזיר את הקהל לעניינים ולטירוף, כי מאותו רגע הקהל נעמד על הרגליים ולא ישב עד לסוף המופע!

 

הוא המשיך עם עוד שיר מהאלבום החדש "אוהב אותך ככה", שגרם לכל הקהל לרקוד בטירוף. רגע השיא של המופע הגיע ללא ספק כשהוא שר את השירים המצליחים מהאלבום הקודם "גם אני", "כולם יגידו", ו"התחיל החום" שגרמו לכל הקהל לרדת לכיוון הבמה ולשיר ולרקוד יחד עם רותם. היה מטורף! 

© חן אביב

לסיכום, אפשר להגיד שרותם הצליח לשלב במופע ההשקה שלו שאותו כמובן נסכם בוואו לא קטן, שירים המוכרים לנו מהאלבום הקודם ואת השירים החדשים מהאלבום החדש שללא ספק גילינו שהולכים לכבוש את כולנו. 

תגובות