"Jump": נדב גדג' קופץ ומקפיץ בסינגל חדש. צילום: דניאל קמינסקי

"Jump": נדב גדג' קופץ ומקפיץ בסינגל חדש

נדב גדג' הספיק בשנה האחרונה לזכות בריאליטי, לייצג את ישראל באירוויזיון עם שיר שהפך ללהיט ולשחרר סינגל שזכה להצלחה אדירה. היום הוא חוזר עם סינגל חדש, "Jump", קבלו אותו

 

נדב גדג', משחרר הבוקר את "Jump" - סינגל חדש, שלישי במספר, מתוך אלבום הבכורה המתקרב שלו. גם הוא, כמו "Golden Boy" ו-"Goos Vibes" שקדמו לו – כולו בשפה האנגלית. את השיר כתב והלחין גדג' יחד עם רובי פאייר.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

כזכור, גדג' פרץ לחיינו כשהעיף את המסך למעלה וזכה בגמר העונה השנייה של "הכוכב הבא" (שתחזור בשבת הקרובה לעונה שלישית בשמה החדש – "הכוכב הבא לאירוויזיון"). הזכייה בתחרות שלחה אותו לייצג את מדינת ישראל באירוויזיון עם הלהיט הענק "Golden Boy" שם עשה גדג' את הבלתי ייאמן ועלה לגמר התחרות לאחר ארבע שנים בהם לא הצליחה ישראל להעפיל לגמר. בתחרות זכה גדג' במקום ה-9 והמכובד ועל כן זכה לאהדה והכרה רבה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

מיד עם סיום התחרות, המשיך גדג' לעבוד במרץ ושחרר את הסינגל "Good Vibes" אשר זכה גם הוא להצלחה גדולה. הסינגל החדש, "Jump" ממשיך בדרך בה הלכו קודמיו ומכוון להפוך ללהיט מסיבות. הוא מקפיץ, קליט ומתוחכם במידה הנכונה. בנוסף לכישרון האדיר של גדג' בשירה אנו רואים גם את יכולותיו בכתיבה ובלחן, דבר שפחות רואים אצל זמרים צעירים באלבום ראשון. הביצוע של גדג' משתלב מצויין עם המוזיקה האלקטרונית המלווה אותו ונראה שגדג' מתחיל לסמן לעצמו משבצת מיוחדת וטובה משל עצמו בעולם המוזיקה הישראלית.

תגיות
תגובות