איזה שיר עשה לכם את השנה?. צילום: פיני סילוק

איזה שיר עשה לכם את השנה?

כמו בכל שנה הכוח עובר לידיים שלכם ואנחנו נותנים לכם לבחור את "נבחרי פרוגי", אז בשביל להקל עליכם את הבחירה עם שיר השנה הכנו לכם רשימת של כל השירים שעשו לנו את השנה ולמה כדאי לבחור בהם

"היא רק רוצה לרקוד" - משה פרץ ועומר אדם

ללא ספק השיר של עומר אדם ומשה פרץ, "היא רק רוצה לרקוד", היה אחד השירים שעשו לנו את השנה והפכו אותה להרבה יותר שמחה. השילוב בין שני זמרי המזרחית שאהובים על כולנו עם שיר מקפיץ לגמרי הצליחו ליצור להיט שכבש את כולנו ועשה לנו את השנה. 

 

"שישי בצהריים" - אייל גולן

השיר "שישי בהריים" הוא לגמרי השיר שעשה לנו את השנה מדובר בשיר עם מוזיקה טובה שלגמרי עושה לנו טוב באוזן. אייל גולן, מלך המוזיקה המזרחית, הצליח ליצור להיט כמעט מושלם שעשה לנו את השנה ואת ימי השישי להרבה יותר שמחים וכייפים.

 

"איש של לילה" - רוני דלומי

רוני דלומי, כמו שכולנו יודעים, היא יותר מזמרת מוכשרת. חוץ מיכולות השירה המדהימות שלה דלומי היא גם שחקנית ושופטת למופת. השיר שלה "איש של לילה", שיר נעים ומרגיע הוא אחד השירים שיותר אהבנו השנה ושתפסנו לנו מקום בלב. 

 

"אור" - אליעד נחום

השיר "אור" של לא אחר מאליעד נחום גם הצליח לכבוש אותנו בשנה האחרונה. שיר  פופ עם ניגיעות רגועות שעושות לנו ממש נעים בלב. השיר, שיצא ממש באוגוסט האחרון הצליח לכבוש את כל המצעדים, להגיע ליותר מארבעה וחצי מיליון צפיות ביוטיוב וכמובן להיכנס לראש שלנו. 

 

"בא לה לרקוד" - גל מלכה וסטטיק

השיר שעשה לכולנו הקיץ! "בא לה לרקוד" של גל מלכה וסטטיק הוא בלי שום טיפת ספק אחד השירים שכבשו את כולנו. מעט זמן אחרי שיצא "בא לה לרקוד" הוכתר כלהיט של הקיץ, השילוב בין סטטיק לגל מלכה, עם מילים נכונות ומוזיקה נכונה עשה לנו את השנה האחרונה. 

 

טרמינל 3 - דודו אהרון 

עוד שיר שלגמרי עשה לנו את השנה. השיר "טרמינל 3" של דודו אהרון, אחד השירים היותר שמחים שיצאו השנה וגם הוא נקלט לנו בראש. הלהיט של אהרון לא דילג על אף מצעד, מסיבה או אירוע והצליח להיכנס לרשימת הלהיטים בלי בעיה בכלל. 

 

"מלכת השושנים" - עדן בן זקן

עדן בן זקן עם "מלכת השושנים" הוא גם להיט לא קטן, שיר שיצא לכבוד מצעד הגאווה השנה והשאיר את כולנו עם עוד להיט לאוסף. שילוב של עדן בן זקן שהיא זמרת ים תיכונית לא קטנה עם שיר פופ קיצבי וכייפי הוא ללא ספק הנוסח הנכון ללהיט גדול. 

 

 

 רוצים להשפיע על נבחרי פרוגי? לחצו כאן להצבעה!

 

תגובות