עושים לו רוח: אליעד נחום חוזר בסינגל חדש וסוחף.  צילום: שי שלום תמיר

עושים לו רוח: אליעד נחום חוזר בסינגל חדש וסוחף

הזמר הצעיר אליעד נחום, הוכיח לנו שהוא לא רק בר הילד החמוד משמש אלא גם זמר מעולה ומכונת להיטים לא קטנה. היום הוציא הזמר את הסינגל - "רוחות" מתוך האלבום החדש, מה חשבנו? האם יהיה להיט כמו קודמיו?

 

אליעד נחום, נחשב לאחד הזמרים היותר מצליחים בשנה האחרונה, הוא פרץ אל חיינו עוד כשהיה ילד בסדרה המצליחה "שמש" שם שיחק את בר. השנה הראה לנו שהוא יודע גם לשיר ואם לחדד אז גם לשיר דיי טוב. במהלך השנה החולפת הוציא נחום את אלבומו הראשון שזכה להצלחה אדירה ומפתיעה במיוחד מסוג ההצלחות שלא הוראים בכל יום באלבום ראש של זמר. מהאלבום יצאו סינגלים מצליחים כמו: "מתוק כשמרלי", "מקלט" ו "סימן". היום הוציא הזמר סינגל שני מתוך האלבום הבא - "רוחות".

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

לאחר שהוציא אליעד את "אור" שזכה גם הוא להצלחה רבה ותוך זמן קצר אליעד משחרר היום את הסינגל "רוחות". הסינגל החדש - "רוחות" שכתב והלחין אליעד בעצמו ועל העיבוד וההפקה אחראי נועם עקרבי בשיתוף עם אליעד, השיר החדש מצליח לסחוף אותנו עם מילותיו הכנות ועם הלחן הממכר שזורם בצורה מעולה עם המילים דבר שעוזר לנו מאוד וגורם לנו לרצות שהשיר לא יגמר לעולם. כמו בשיריו הקודמים של הזמר גם זה בא ממקום מאוד אמיתי ואנו רואים את החיבור האישי שלו בטקסט על ידי השירה שלו, בנוסף, הלחן והמילים מתיישבות בצורה מדהימה על קולו של אליעד והוא מגיש את השיר כמו שרק הוא יכול. 

סך הכל השיר טוב אך מזכיר את קודמיו של אליעד ופחות מחדש. השיר, עושה את העבודה כמו שצריך ואין לנו בכלל ספק שגם השיר הזה יכול להצליח ובגדול. הפתיחה לאלבום החדש בהחלט טובה וגורמת לנו לרצות שהאלבום כבר יצא.

 

תגיות
תגובות