קורין אלאל מנציחה את שירה בנקי ז"ל בדרך מיוחדת. צילום מסך מיוטיוב

קורין אלאל מנציחה את שירה בנקי ז"ל בדרך מיוחדת

זהו יום השנה למותה של הנערה שירה בנקי ז"ל, שכזכורה נרצחה במצעד האווה בירושלים בשנה שעברה, קורין אלאל החליטה להוציא ביצוע מיוחד לשיר "שיר לשירה" לזכרה של הנערה. צפו בקליפ

היום (ג') זהו יום השנה למותה של שירה בנקי ז"ל, הנערה שנרצחה במצעד הגאווה בירושלים. כזכור, הרצח זעזע את המדינה כולה כאשר שירה הייתה סך הכל נערה בת 16 שהלכה לתמוך במצעד ובחשיבותו ושם גם מצאה את מותה בדרך אכזרית.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

הזמרת קורין אלאל החליטה לעשות ביצוע מיוחד לשיר "שיר לשירה" לכבוד יום השנה למותה. מילות השיר כתובות על קברה של שירה ז"ל וזו גם כנראה הבחירה של קורין ומשפחתה של שירה ז"ל לביצוע השיר הזה לזכרה. הביצוע לשיר מרגש במיוחד ואף גורם למחשבה רבה על שירה, על מי שהיתה בחייה ומה שהיתה יכולה להיות אלמלא הרצח הנורא. הביצוע לשיר שכתב יהונתן גפן מקבל "חידוש" מסוים ולמרות ששמענו אותו כבר לפני מספר שנים, עכשיו הוא מקבל מעין נקודה נוספת, נקודה עצובה הרבה יותר אך מלאת תקווה למציאות טובה יותר.

 

מעבר לעובדה שהשיר מביא את המאזינים לנקודת עצב הוא מביא גם לנקודה קטנה של אופטימיות, השיר מרגש וההקדשה לזכרה של שירה ז"ל מרגשת עוד יותר. יהי זכרה ברוך.

 

תגיות
תגובות