פרידה וחדר כושר: הסיפורים מאחורי הלהיטים הגדולים. צילום: רפי דלויה

פרידה וחדר כושר: הסיפורים מאחורי הלהיטים הגדולים

הם הפכו ללהיטים גדולים שכולנו מכירים, אך מה אנחנו באמת יודעים על השירים האלו? אספנו עבורכם את הסיפורים האמיתיים מאחורי הלהיטים הכי גדולים כיום, מוכנים?

"יהונתן" - שי המבר

הרבה מכם בטח לא יודעים אבל השיר "יהונתן" של הזמרת הצעירה שי המבר נכתב על האקס של המבר, יהונתן, שגם אותו אתם מכירים מהצמד "יהונתן ועמית" שדואגים לנו למאש-אפים מצוינים פעם אחרי פעם. השיר נכתב על הזוגיות של השניים, המשברים והרגעים המאושרים של הזוג. השניים אמנם נפרדו (ושי מנהלת כבר יותר משנה זוגיות חדשה), אך הזמרת הצעירה עדיין מבצעת את השיר בהופעות. השיר עצמו אף זכה להצלחה ואהדה רבה מצידם של קהל המעריצים של המבר, וכמובן שגם מצידנו.
 
 
 
"זה שלנו" - נתן גושן
 
לפני קצת יותר מחצי שנה שחרר נתן גושן את הסינגל "זה שלנו", שכידוע זכה להצלחה עצומה. הסיפור שעומד מאחורי השיר עוסק בפרידה מהמקום הרועש למקום השקט יותר. גושן וארוסתו החליטו לעזוב יחד את העיר הגדולה, תל אביב, ולעבור לגור במקום שקט ואינטימי יותר מבלי כל ה"רעש" שיש בעיר. בשיר מספר גושן את נקודת המבט שלהם כזוג על המעבר, מה חשבו, מה הרגישו ואיך אנשים הגביבו לשינוי המשמעותי בחייהם של בני הזוג. התוצאה, כמו שבטח אתם כבר יודעים לא פחות ממושלמת ומרגשת.
 
 
 
"איש של לילה" - רוני דלומי
 
אין אחד שלא מכיר את השיר "איש של לילה" של הזמרת רוני דלומי, השיר, שנמצא באלבום השלישי והחדש של הזמרת הצליח כבר מהרגע הראשון לכבוש את לב הקהל וזכה להצלחה גדולה במיוחד. לא הרבה יודעים אך השיר נכתב מסיפור אמיתי של דלומי, כאשר בן זוגה (כיום בעלה) אלון היה במכון כושר בשעות הערב המאוחרות ואמר לדלומי "לילה טוב יפה שלי" ושלא תחכה לו כי כבר מאוחר, מדבריה של דלומי מספר דקות לאחר השיחה כבר היה כתוב שיר (שאגב הוקלט בווצאפ כדי שהזמרת הצעירה לא תשכח). די מדהים לגלות שממשפט קטן של בן זוגה אלון יצא שיר כל כך טוב. אלון, אנחנו מצפים ממך לעוד השראה לבת הזוג.
 
 
 
"מכתב מהודו" - עידן עמדי
 
את השיר "מכתב מהודו" כתב עידן עמדי לאחר הטיול שלו במדינה, אמנם, זה נראה כאילו עמדי שר את השיר על עצמו אך זה לא בדיוק הסיפור. במהלך הטיול שלו בהודו פגש עמדי בחור ישראלי שסיפר לו את סיפור חייו, הפרידה מבת הזוג ועל הטיול עצמו. עמדי החליט לקחת את הסיפור ולתת לו טיפה אופטימיות ושמחה בעזרת מילים ולחן סוחף ומעט לא רגוע - דבר שפחות אופייני לזמר. השיר כאמור זכה להצלחה ולאהדה רבה מצד הקהל. 
 
 
 
 

 

תגובות