המקום האמיתי: עדן בן זקן עם שיר ערוץ הילדים החדש. יחסי ציבור

המקום האמיתי: עדן בן זקן עם שיר ערוץ הילדים החדש

הזמרת המצליחה, עדן בן זקן, מוציאה שיר חדש בשיתוף פעולה מפתיע ומעניין ביחד עם ערוץ הילדים

את עדן בן זקן פגשנו לראשונה בעונה הראשונה של התכנית "אקס פקטור", וחוץ מלזכות במקום השני בתכנית, הספיקה עדן להוציא אלבום בכורה ומגוון סינגלים מצליחים שכולנו מכירים ובניהם הלהיטים "מנגינה" , "מלכת השושנים", "שיכורים מאהבה". בימים אלו היא מתכוננת ליצאת האלבום החדש- שני במספר וממשיכה לעבוד במרץ על חומרים חדשים. 

היום (ב'), עדן הוציאה שיר חדש בשיתוף פעולה מעניין ומפתיע יחד עם ערוץ הילדים. למי שהתרגל לפתוח את ערוץ הילדים ולשמוע את השיר "על גג העולם" יש לנו בשורות חדשות ערוץ הילדים הוציא את שיר הערוץ לשנת 2016-2017. השיר החדש נקרא "תזיזו" שנכתב והולחן על ידיד דולב רם ופן חזות ובוצע כמובן על ידי עדן בן זקן. השיר הולך לשמש כשיר הנושא החדש של ערוץ הילדים וכמובן לקחת חלק באלבום השני של זקן שצפוי לצאת בספטמבר הקרוב. 

 

השיר הוא קצבי, פופי, קייצי ובהחלט גורם לנו לרצות לקום ולהזיז את הגוף, המנגינה והמילים הינן שונות מהשירים האחרים של ערוץ הילדים עד היום- "עכשיו תורי", ו"המקום האמיתי", אך למרות זאת, הן דומות לפלייליסט הקיץ שזכינו לשמוע השנה, פלייליסט מלא במוזיקה קיצבית משולבת עם פופ ובשירים שמחים ומקפיצים. 

תגיות
תגובות