מפתיע: כוכבי כוכב נולד יוצרים צמד חדש. צילום מסך מפייסבוק

מפתיע: כוכבי כוכב נולד יוצרים צמד חדש

עונתה התשיעית של ריאלטי הכשרונות"כוכב נולד" חוזרת אלינו עם צמד מפתיע במיוחד, אז מי הם הצמד המוזיקלי החדש? כל הפרטים בכתבה

"כוכב נולד", הייתה אחת מתכניות הריאליטי היותר נצפות ומדוברות במדינה, היא כללה כעשר עונות והוציאה זמרים וזמרות רבים הבולטים בתעשיית המוזיקה גם כיום. בעונה התשיעית של התכנית ששודרה לפני כשש שנים, זכינו לראות את לידור סולטן בן ה/16 ואת תמר יהלומי שהייתה אז בת 17.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

היום, (ג'), השניים הפכו באופן רשמי לצמד מוזיקלי, לאחר כשש שנים של היכרות מהתכנית. כזכור, עונתה התשיעית של התכנית גררה לא מעט שערעוריות זה התחיל כאשר עלה חשד לזיוף הצבעות שהתברר לבסוף כאמת והואשם אביה של יהלומי הצעירה, יהלומי פרשה מן התחרות ובתכנית דאגו להוסיף תכנית "גלגל הצלה" כאשר באותה התכנית חזר סולטן לתחרות ואף הגיע למקום הרביעי. מאז, הוציא סולטן שני סינגלים (מיד לאחר סיום התכנית) כאשר אחריהם לא הוציא עוד. לאחרונה אף השתתף סולטן באלבום החדש של יובל דיין כאשר עשה קולות רקע שבהחלט הוסיפו עוד בשיר. לעומתו יהלומי הצעירה הוציאה מספר סינגלים ואף דואט עם הזמר מושיק עפיה. בנוסף, כתבה לא מעט שירים לאמנים אחרים בינהם: אייל גולן, איתי לוי, מושיק עפיה ומאיר אלפי.

כיום, שש שנים לאחר התכנית, השניים הופכים באופן רשמי לצמד מוזיקלי, לעוקבים מבינכם בוודאי כבר ראיתם את הקרבה בין השניים לאחרונה ואף הסרטונים של השניים שרים זה עם זה אך לא חשבנו על חיבור מקצועי שכשזה - וזה כנראה מה שכל כך יפה בחיבור החדש הזה. במשאפ החדש הם מביאים לנו את הלהיטים הגדולים והאהובים ביותר של עידן רייכל. המשאפ בא בליווי מרגש של קליפ מיוחד של השניים, גם הביצוע טוב במיוחד ונראה כי החיבור בין השניים מוצלח והם מתחברים זה עם זה בצורה מושלמת.

סך הכל החיבור מוצלח ואנחנו כבר מחכים לראות מה מחכה לנו בהמשך מהצמד החדש ואנחנו אפילו נשמח לחומרים חדשים מהצמד החדש.  

תגובות