עידן עמדי משחרר את "עכשיו כולם רוקדים". צילום מסך מיוטיוב

עידן עמדי משחרר את "עכשיו כולם רוקדים"

הזמר המוכשר עידן עמדי חוזר אלינו עם סינגל חדש מתוך האלבום הרביעי שבדרך, מה חשבנו על השיר החדש? והאם יצליח כמו קודמיו?

את עידן עמדי אנחנו מכירים מהעונה השמינית של תכנית הריאליטי "כוכב נולד" שם הגיע למקום השני בגמר התכנית. מאז עמדי לא מפסיק לעבוד ולייצר מוזיקה. הוא הספיק להוציא שלושה אלבומים, לזכות בתארים נחשקים ואף הוציא שיים מצליחים כמו: "כאב של לוחמים", "אלייך", "נגמר" ו"חלק מהזמן" שנכנס לאלבום הרביעי המתקרב. 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

היום (ד') הוציא עמדי סינגל נוסף מתוך האלבום המתקרב - "עכשיו כולם רוקדים" אותו כתב והלחין בעצמו ואף לקח חלק בעיבוד השיר לצד פטריק סבג שגם הופקד על ההפקה המוזיקלית של השיר. הסינגל החדש, מביא מעיין ביקורת על מה האושר האמיתי שלנו והאם אנחנו באמת מאושרים בזמן מסיבה כלשהי או סתם בילוי בבר. השיר, כמו כל שיריו של עמדי מצליח להביא משהו אחר ושונה, הוא מצליח גם לגרום לנו לחשוב קצת מעבר ללשמוע שיר וגם להינות משיר טוב, לחן זורם וסוחף וקליפ מיוחד ושונה. בנוסף לשיר המצוין שהביא עמדי אנחנו מקבלים גם קליפ עם ביקורת שמתחברת לשיר גם היא בעזרת כיסוי המכבה את עיניו של עמדי, גיטרה והמון אנשים רוקדים. הקליפ מוסיף גם לאווירה שהשיר מנסה ליצור וגם הופך את זה למעניין ומאתגר יותר בשבילינו.   

ס  

לסיכום, השיר החדש טוב ואפילו מעולה, יש בו כל מה שרצינו שיהיה, הוא מצליח לאתגר אותנו, לסחוף אותנו והכי חשוב - הוא לא גורם לנו לשעמום באף חלק מהשיר, הוא מצליח להשאיר אותנו גם עם ההנאה וגם עם המחשבה לאורך השיר כולו דבר המוכיח עד כמה השיר טוב ומעניין. בנוסף, נראה כי עמדי ממשיך ללכת בקו שהלך בשלושת האלבומים אך עם מעט שינוי וגיוון ואין ספק שהוא מצליח. אנחנו כבר מחכים לראות מה מכין לנו בהמשך האלבום המתקרב ואם ימשיך בדרך זו האלבום יהיה לא פחות ממושלם.

כזכור, שמו של עמדי עלה בחודש שעבר בעקבות ויכוח פייסבוק בינו לבין עדי ביטי, שם הביע ביקורת כלפי התופעה.

 
תגיות
תגובות