לאלי אספוסיטו: "אופיע בישראל במהלך 2017". צילום: חן אביב

לאלי אספוסיטו: "אופיע בישראל במהלך 2017"

חוזרת אלינו כמו בומרנג: לאחר הופעתה המוצלחת בפסח האחרון פה בישראל עם סיבוב ההופעות הקודם שלה, לאלי אספוסיטו תופיע בישראל עם המופע החדש - "Soy Tour". כל הפרטים

נהנתם מהמופע ומההיסטריה של המופע הראשון של לאלי אספוסיטו בישראל? מתברר שלא תצטרכו לחכות הרבה זמן עד להגעה הנוספת של הכוכבת בישראל, שכן טענה בריאיון שתאריך למופע חדש כבר סגור בארץ הקודש.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

אלבומה הראשון, "A Bailar" שיצא לפני כשלוש שנים, זכה להצלחה רבה מסביב לעולם בשל השירים המעולים של לאלי וסיבוב ההופעות המוצלח שגם כלל את ישראל בפסח. במרץ האחרון שיחררה לאלי סינגל חדש בשם "Unico". וגם קיעקעה על עצמה את המילה Soy ("אני") אך לא חשפה את משמעותה. לבסוף התברר לנו שSoy זהו שמה של אלבומה החדש שיצא ב-20 למאי, ושמלווה לו מופע חדש בשם "Soy Tour".

ראיון עם לאלי בישראל | כתבת: אורן טוב | צילום ועריכה: משה אבוטבול
 

אז מה כל הפרטים האלה קשורים אלינו? לאלי בכל העולם מפגינה את אהבת אלינו, לעם היהודי ולארץ ישראל. תמיד היא שמחה לבוא אלינו ומציפה באינסטגרם בתמונות מבילוייה בארצינו. כבר מספר פעמים שנשאלה בחודשים האחרונים על הופעה בישראל וישר נענתה בחיוב.

 

Am Israel Jai ❤ #abailartour

A photo posted by Lali (@laliespositoo) on

השבוע היא התראיינה למגזין איטלקי ("Sky Mag") וכשנשאלה על הופעות נוספות של "Soy Tour" ענתה: "בשנת 2017 אופיע באירופה, ותאריכים לספרד וישראל כבר נקבעו". מה שאומר שהביקוש וההיסטריה בישראל רק הרים את העניין ובעצם מהווה סוג של משהו לא רגיל בישראל, שכן אמנים בינלאומיים שמגיעים לישראל עושים הפרש די גדול בין המופעים שלהם בארץ, בדרך כלל כדי ליצור ביקוש למופע נוסף. 

אז מה מחכה לנו במופע החדש? "Soy Tour" יכלול שירים מאלבומה החדש כמו "Boomerang", " ו"Soy" וכמובן גם שירים מאלבומה הישן כמו "Histeria" ו"Del Otro Lado". אך לצערנו במופע זה אין קאברים בשונה מהמופע הקודם ומה שכן דומה בין המופעים זו כמות התלבושות שלאלי מחליפה במהלך המופע עצמו שיוצר שואו חדשות ובעיקר הרבה סטייל.

 

אך האם בכל זאת מוקדם מדי לשמוח? מהפקת המופע הקודם, יאיר דורי נמסר בתגובה: "לא ידוע כרגע על קיום מופע נוסף של לאלי בישראל. במידה ויהיה כזה, נצא בהודעה מסודרת כמובן".

אין ספק שלאלי השאירה לנו בפעם הקודמת טעם של עוד ואנחנו מחכים בקוצר רוח לראות את המופע החדש וכמובן את לאלי, מודים שהתגעגענו.

© צילום מסך מיוטיוב
תגובות