הקול נשאר במשפחה: אלעד תבורי מוציא סינגל ראשון. צילום: משה נחומוביץ'

הקול נשאר במשפחה: אלעד תבורי מוציא סינגל ראשון

כבר שנים ידוע שמשפחת תבורי היא המשפחה הכי מוזיקלית בארץ. עכשיו הגיע גם תורו של אלעד תבורי, שהחליט ללכת בעקבות הקריירה המוזיקלית של המשפחה ובמיוחד בעקבות אחיו הגדול - בן אל

אתמול (ב') השיק אלעד תבורי (18) את הסינגל הראשון שלו. את צעדיו הראשונים בעולם המוזיקה, בחר האח הצעיר, לעשות דווקא עם הצמד פלג ואלון ולא עם בני משפחתו. מה שמוסיף עניין לדבר הוא העובדה שפלג ואלון היו שותפיו של סטטיק, החצי השני של בן אל, לפני הפריצה הגדולה. האם יש יורשים לשילוב המנצח? הנה התשובה.

"סיפור שעבר" זהו שם השיר ששוחרר אתמול לאוויר העולם, השיר מדבר על זוגיות שחווה משבר. המילים מספרות את ה"סיפור שעבר" ומכניסות אותנו לתוך הסיטואציה עצמה ביחד עם הקליפ המלווה, לצד הקול הקצבי של פלג ואלון, הקול של תבורי מתחבר נפלא ומאזן את השיר עם סלסולים עדינים.

 

נראה כאילו התקופה האחרונה מלאה בהתחלות וחדשות טובות לזמיר הצעיר, שכן בעוד כחודשיים הוא ינשא לבחירת לבו - מיטל. מעניין אם בן אל וסטטיק יפתיעו בשיר חופה או לפחות יעלו על הבמה בשלב הריקודים. 

אנחנו לא יודעים מה יעלה בגורל ההרכב הזה, אבל אין ספק שההתחלה טובה מאוד ואנחנו צופים להם עתיד מזהיר בעולם המוזיקה הישראלית.

 

תגובות