דניאל לוי: "הקול שלי חשוב יותר מאיך שאני נראית". צילום: רון סלמאן

דניאל לוי: "הקול שלי חשוב יותר מאיך שאני נראית"

כוכבת הפופ העולה, דניאל לוי, בראיון מיוחד בו היא מספרת לנו על הפריצה המוזיקלית, על הילדות כמפורסמת וכילדת פסטיגלים. והאם היופי שלה משפיע על הקריירה שלה?

דניאל לוי (20) היא הזמרת החדשה שמצטרפת בניסיון לכבוש את עולם הפופ המקומי שצובר עוד ועוד זמרות בתחום בשנים האחרונות. בין קירל וביטי הצעירות, לוי מדגישה שהיא מביאה פופ קצת בוגר יותר, אחר ושבסופו של דבר לכולן יש את אותה מטרה משותפת - לשיר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

כתבת: אבישג ארבל | צילום: רון סלמאן | עריכה: משה אבוטבול
 

מאחורי דניאל יש ניסיון עשיר על הבמות שכללו פרסומות וכיכוב כילדת פסטיגל ראשית (כשהזכור בהן הוא פסטיגל 2004), אך מאז הספיקה לפרוש ולחזור בגדול עם הלהיט המסתמן הראשון שלה - "להתפוצץ" שיצא לפני כחודש. פגשנו את לוי באולפן ההקלטות של המפיק המוזיקלי והמורה לפיתוח הקול שלה - תמיר חיטמן, לראיון בכורה מיוחד, רגע לפני שהיא ממשיכה הלאה להוכיח את עצמה ולבלוט גם בסינגל השני. 

חלק מהדברים שמייחדים את דניאל הוא המראה שלה והלוק שאולי מרחוק קצת יזכיר את אריאנה גרנדה המעולה, אך לוי מבהירה שברגע שהיא מוגדרת כזמרת הדגש צריך להיות על הקול שלה, "בעולם הפופ יש גם את עניין הקליפים והוויז'ואל החיצוני - אבל זה לא מה שקובע", היא אומרת לנו.

 

 

תגובות