עילי בוטנר עם ילדי החוץ החדשים בסינגל בכורה. צילום: משה נחומוביץ'

עילי בוטנר עם ילדי החוץ החדשים בסינגל בכורה

ההרכב המוזיקלי המצליח מתרחב ומצרף אליו עוד שני זמרים חדשים - גל לוגסי ותום גפן. כל זה מלווה בשיר חדש שיוצא ממש היום

לפני חמש שנים הקים עילי בוטנר את ההרכב "עילי בוטנר וילדי החוץ" ביחד עם אוהד שרגאי ואדר גולד. לפני שלושה ימים פרסם בוטנר סרטון בו מכריזים על הצטרפותם של שני חברים חדשים להרכב - גל לוגסי, שהייתה זמרת הליווי של לא אחר מאשר מוקי, ותום גפן זמר ויוצר עם אלבום בכורה שעכשיו מנסה את מזלו בחבורה. היום (ב') מגיע גם השיר המשותף -  "היי" שנכתב והולחן על ידי בוטנר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר, זורם וקצבי, דומה לשאר שירי ההרכב וממשיך באותו הקו של שאר הסינגלים שלהם. הלחן מזכיר את השירים הקודמים שלהם - גיטרת הבס והתופים מאוד בולטים ונותנים הדגשה למילים העוצמתיות. אנחנו נשאבים לסיפור של השיר ונסחפים אחריו. בפיזמון המוזיקה מתמתנת והופכת לרגועה יותר, אך מיד לאחר מכן הקצב חוזר ואיתו גם המילים הבועטות.

 

מה שהפתיע אותנו והיה לנו מאוד מוזר הוא העובדה שאת כל השיר שר כמעט לבד אוהד שרגאי - ילד חוץ וותיק. דבר זה גרם לנו לתהות איפה החברים החדשים? אם בשירים הקודמים של ההרכב שמענו בקולות רקע גם את אדר גולד, בשיר הזה היה ניתן לשמוע רק את בוטנר ושרגאי. זה קצת הוריד מהשיר אך, אם נבחן את השיר עצמו, בלי שום קשר לחברי ההרכב, בהחלט ניתן להגיד כי מדובר על שיר מצויין עם מסר וסיפור שסוחף את המאזינים. מצפים ומחכים לראות מה יהייה בהמשך וכמובן גם לשמוע את קולם של ילדי החוץ החדשים.



תגובות