חנוכה של כוכבים: רוני דלומי היא הנר השני שלנו!. צילום: יחסי ציבור

חנוכה של כוכבים: רוני דלומי היא הנר השני שלנו!

לכבוד היום והנר השני של החג הבאנו לכם את המאמי הלאומית של עולם המוזיקה, וכמובן גם את שלושת השירים שאתם חייבים להוסיף לפליילסט שלכם!

חנוכה כאן ואנחנו הולכים להעביר לכם את החג בצורה הכי טובה שיש - מוזיקה. מדי יום בחג נציג לכם זמרים וזמרות שכבשו אותנו במהלך השנים, ואת שלושת השירים שלהם שאתם פשוט חייבים להוסיף לפליילסט. והיום: רוני דלומי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דלומי, היא המאמי הלאומית של עולם המוזיקה הישראלית. היא נכנסה לליבנו אי שם בשנת 2009 בריאליטי "כוכב נולד". דלומי הייתה מועמדת רצינית במהלך העונה וזכתה לאהדה רבה. אך הפתיעה את כולם כשזכתה בגמר של אותה עונה.

מיד לאחר סיום העונה החלה דלומי לעבוד על אלבום הבכורה הראשון שלה "קצת אחרת" ששילב בין מוזיקה ישאלית למוזיקה דרום אמריקאית. האלבום כלל בתוכו את השירים המפורסמים שלה "קצת אחרת" הנושא את שם האלבום, ואת הלהיט הענקי שלה "תן".

האלבום זכה לאהדה ענקית, וכל זה שדלומי היא רק חיילת בתחילת דרכה. רוני כבר ממזמן לא ילדה התמימה בת ה17 שהכרנו לראשונה. אבל עם זאת היא ממשיכה לייצר מוזיקה טובה, איכותית, ללא פילטרים וללא פרובוקטיביות.

"הכבשה הלבנה"

זהו שיר מאלבומה השלישי של דלומי. השיר עצמו מדבר על נושא שכולנו מתעסקים בו, על החברה שלנו, על היחיד בחברה, ועל הדילמות שאנחנו עוברים. דלומי מרשימה אותנו עם הקול העדין שלה ועם יכולות הכתיבה הנפלאות שלה. ואין ספק שזה שיר שחובה שיהיה לנו בפליילסט!

 

"עושה לי עיניים"

גם השיר הזה מתוך אלבומה האחרון של דלומי. ויש סיבה שאנחנו בחרנו בו. השיר הזה מוכיח לנו עד כמה דלומי היא אמנית יוצאת דופן. היא לא מחפשת בשירים שלה פרובוקטיביות, היא כותבת ויוצרת משהו עדכני וטוב, וזהו דבר שאבד לנו בזמן האחרון במוזיקה הישראלית והעולמית בפרט. על השיר עצמו מיותר לדבר, דלומי מפגינה יכולות ווקאליות טובות. והכתיבה של השיר טובה במיוחד, ואינה נופלת משום שיר שיצא בשנה האחרונה.

 

"איש של לילה"

הפעם הבאנו לכם שיר מאלבומה השלישי "תסתכל עליי". גם כאן דלומי מוכיחה לנו שהיא יוצרת מעולה. היכולת שלה לכתוב שירים שנוגעים בכולם, לא משנה מתי ואיך נשמע אותם.

 
תגיות
תגובות