חנוכה של כוכבים: אדיר גץ הוא הנר הרביעי שלנו!. צילום: יותם שוורץ

חנוכה של כוכבים: אדיר גץ הוא הנר הרביעי שלנו!

לכבוד הנר הרביעי של החג הבאנו לכם את הזמר שגרם לכולנו להתאהב בו, וכמובן גם את שלושת השירים שאתם חייבים להוסיף לפליילסט שלכם!

חנוכה כאן ואנחנו הולכים להעביר לכם את החג בצורה הכי טובה שיש - מוזיקה. מדי יום בחג נציג לכם זמרים וזמרות שכבשו אותנו במהלך השנים, ואת שלושת השירים שלהם שאתם פשוט חייבים להוסיף לפליילסט. והיום: אדיר גץ!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הזמר החיפאי שהחל את דרכו בתוכנית "כוכב נולד" וגרם לכולנו להתאהב בו כשהשמיע את שירו המקורי באודישן "הבחור הביישן על הפסנתר" ומאותו רגע הסתמן כגילוי הבא של עולם המוזיקה. גץ החל את קריירת הסולו שלו בשנת 2010 כשיחרר את שירו הראשון "יופיך" שמי שכתב אותו הוא לא אחר מאשר אלירז שדה, והשיר זכה להצלחה גדולה.

בשנת 2014 שיחרר את אלבום הבכורה שלו הנושא את שמו. האלבום גם הוא קיבל הצלחה ענקית, והכניס את אדיר לשורה של הזמרים האהובים עלינו. בשנה שעברה החל לשחרר סינגלים מאלבומו השני, שכולנו כבר מחכים לו.

גץ מוכיח לנו כל פעם מחדש שלא צריך להתאמץ מדי אול ליצור קליפים נועזים, אלא רק מוזיקה טובה שמחברת בין אנשים.

הנה שלושה שירים של אדיר שחייבים להיות אצלנו!

"דירה קטנה בחיפה"

השיר מתוך אלבום הבכורה שלנו זכה להצלחה ענקית, והפך מיידית לאחד מהשירים המוכרים שלו. גץ, שכתב והלחין את השיר הביא לנו שיר קליל וטוב, שכיף לשמוע תמיד.

"דירה בחיפה" בגרסה אקוסטית באולפן פרוגי. צילום: אלי סגל, אופיר גונן | במאי: גידי ישראלי
 

"ילד בשדות"

השיר גורם לנו להיכנס מיד למוד רומנטי, גם כאן אדיר הלחין וכתב את השיר, הכתיבה שלו מוכיחה לנו שהוא אכן זמר גדול. אז אם בחג החנוכה אתם במוד לקצת אהבה, השלימו את המוד עם השיר הזה, והוסיפו אותו לפליילסט שלכם.

 

 

"בדיוק כמו שהיא"

השיר, שיצא ממש לפני חודש. נכתב על ידי גץ, ושניים מחבריו שמוכרים לכולנו - דניאל ליטמן ותובל שפיר. גם כאן אדיר מביא שיר פשוט וטוב, שלא מצריך יותר מידי. מהרגע הראשון בו שמענו את השיר  - הוא לא יצא לנו מהראש, יש בו איזה ניחוח מיוחד והרבה מאדיר גץ - כמו שאנחנו אוהבים. אז קדימה, להוסיף לפלייליסט!

אדיר גץ - בדיוק כמו שהיא בגרסה אקוסטית באולפן פרוגי. צילום: אלי סגל, אופיר גונן | במאי: גידי ישראלי
 
תגובות