עוד פרידה אחת: עמית ויהונתן חוזרים במאשאפ להיטי 2016. צילום מסך מיוטיוב

עוד פרידה אחת: עמית ויהונתן חוזרים במאשאפ להיטי 2016

אחרי שכבשו אותנו במהלך השנה עם משאפ הנוסטלגיה ובעוד להיטים בסגנון, הצמד המוכשר עמית ויהונתן חוזרים עם משאפ חדש וטוב לא פחות מקודמיו!

את הצמד עמית ויהונתן יצא לנו לשמוע לא מעט בשנת 2016 שהגיעה לסיומה ממש אמש בחצות. את עמית אנחנו מכירים מראליטי השירה "The voice" שם הצליחה לכבוש אותנו די מהר ולהוכיח לנו עד כמה היא מוכשרת ושממנה אנחנו כנראה לא הולכים לשכוח בתקופה הקרובה. השניים פרצו במשאפ המוכר "משאפ נוסלגיה" שהגיע למעל שני מיליון צפיות ביוטיוב. השניים חזרו אלינו עם משאפ חדש ממש אתמול רגע לפני כניסת שנת 2017.
 
עמית ויהונתן
עמית ויהונתן © צילום מסך מיוטיוב
 
המשאפ החדש שהוציאו הצד הוא - "להיטי 2016" אותו העלו ליוטיוב מספר שעות לפני כניסת השנה החדש (המשאפ אגב זכה למעל 20 אלף צפיות תוך שעות ספורות). המשאפ בעצם מורכב (כמו בכל המשאפים) ממספר שירים שמתחברים זה לזה כאשר על ההפקה המוזיקלית והעיבוד אחראי יהונתן בעצמו. את הסרטון החדש החליטו הצמד להקדיש ללהיטי שנת 2016 שכידוע הייתה שנה מלאה בליהיטים ממכרים במיוחד. בין השירים המופיעים במשאפ ניתן למצוא את "ברבי" ו"סתם" של בן אל וסטטיק, חופשייה של דורון ביטון וקטריקס, "חלק מהזמן" ו"עכשיו כולם רוקדים" של עידן עמדי, "קופנגן" של התקווה 6, "השעות הקטנות" של ניב דמירל, ו"חצי משוגע" של נועה קירל ועוד להיטים רבים שכבשו אותנו המהלך השנה כולה.
 
 
 
המשאפ החדש לא פחות ממושלם, השניים הצליחו (שוב) ליצור משהו טוב, ממכר ואיכותי. חיבור השירים זה לזה נעשה בצורה מצוינת שגורמת לנו לשמוע את השיר מספר רב של פעמים מבלי לשים לב. בנוסף, הקולות של השניים מתחברים לשירים וזה לזה בצורה מושלם ומקצועית שאם לא הקליפ המלווה להם לא היינו שמים לב לגילם הצעיר. בסך הכל ביצועים טובים ואחרי לא מעט זמן שלא הוציאו משאפ יחד אנחנו בהחלט שמחים שחזרו ובטוחים שגם הנוכחי יצליח בדיוק כמו קודמיו! 
 
לא יכולנו לסגור את שנת 2016 רווית הלהיטים בצורה הטובה ביותר! 
 
תגובות