הדואט החדש של נועה קירל ושגיא ברייטנר . צילום: רפי דלויה

הדואט החדש של נועה קירל ושגיא ברייטנר

שני הכוכבים האהובים נפגשו בסוף השבוע האחרון כדי להקליט את הלהיט הבא, אותו הקהל לא יצטרך לשיר אלא להסתפק בתנועות שפתיים בלבד

רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם ששגיא ברייטנר מצטרף לנועה קירל בהנחיית "ליפסטאר" וכבר השניים מעלים הילוך לקראת צילומי התכנית המוזיקלית. קירל וברייטנר, שרק חזר מצילומי "הישרדות", נפגשו בסוף השבוע להקלטות מיוחדות עבור הפרויקט החדש שלהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השניים הקליטו יחד את השיר "לרקוד"- שיר התוכנית של "ליפסטאר", תכנית חדשה בהנחייתם שתעלה בערוץyes kidZ. במסגרת התוכנית יתחרו מידי יום שני מתמודדים בקרב ליפסינק מותח כשהקהל באולפן יכריע לגבי זהות הזוכה באמצעות אפליקציה ייחודית. על המתמודדים יהיה להכין קטע ליפסינק לשני שירים: האחד לשיר הנושא והשני- שיר לבחירתם. ההקלטות נערכו באולפן של פן חזות ודולב רם שכתבו והלחינו את השיר המדובר ואף אחראים ללהיט של קירל "יש בי אהבה". 

© רפי דלויה
© רפי דלויה

זו תהיה ההופעה הראשונה של קירל בערוץ החדש, אך בהחלט לא האחרונה, שכפי שפרסמנו בעבר, זו נבחרה לככב בסדרה מוסיקלית יומית בה תגלם דמות כפולה: של נועה כוכבת הנוער ושל הנמסיס שלה, יו"ר קבוצת המחאה, "שונאים את נועה קירל". הסדרה מבוססת על הסדרה "האנה מונטנה" שהייתה בכיכובה של מיילי סיירוס והיא תשודר ברבעון האחרון של 2017.

שגיא ברייטנר,נועה קירל
שגיא ברייטנר,נועה קירל © רפי דלויה

 

תגובות