התלמידים: "תדחו את המכירה של לאלי בגלל הבגרות". צילום: שהם רזי

התלמידים: "תדחו את המכירה של לאלי בגלל הבגרות"

היום תחל מכירת הכרטיסים להופעה של לאלי אספוסיטו, אך לצד המעריצים שמחכים ליד הטלפון או מול המחשב, יש כמה בנות שלא שמחות מהמהלך כי באותו הזמן הן יהיו באמצע הבגרות

את ההתרגשות וההכנות לקראת המופע של לאלי אספוסיטו בישראל חווינו לפני כמה ימים כשבישרנו לכם את הפרטים על הכרטיסים ועל ההופעה עצמה שתתקיים בפסח הקרוב, אלא שלא כולם יצאו מרוצים מהפרטים ומהמכירה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כזכור, היום (ה') בשעה 16:00 מכירת הכרטיסים למופע הגדול אמורה להתחיל, עם כל הטירוף של המעריצים והמעריצות שימלאו את אתר המכירה ואת קו הטלפון. אלא שרבים מהמעריצים הם תלמידי תיכון ובדיוק באותו הזמן חלקם יהיה בכלל בבגרות באזרחות המתקיימת במקביל.

לאלי אספוסיטו
לאלי אספוסיטו © צילום: באדיבות יאיר דורי

כ-100 בנות נוער שמעריצות את הכוכבת הארגנטינאית פנו בעת קבלת הבשורה להפקה ולמשרד הכרטיסים בבקשה לדחיית פתיחת המכירה לשעה מאוחרת יותר שגם הן יספיקו להנות מהאפשרות שהן יוכלו לקנות כרטיסים במיקום שהן רוצות וכן יבטיחו את מקומן בהופעה לפנ שייגמרו הכרטיסים.

הפקת המופע העבירה את הבקשה לחו"ל והיא טרם אושרה, ונכון לעכשיו הכרטיסים יימכרו בשעה שתוכננה מראש.

תגובת ההפקה: קיבלנו פניות רבות בימים האחרונים לגבי הזזת מועד פתיחת המכירה ואנו מאוד רוצים לבוא לקראת המעריצים הרבים והנאמנים של לאלי בישראל, בקשתם הועברה לבדיקה של ההפקה הבינלאומית ,אך נכון לכרגע , לצערנו לא קיבלנו את האישור הבינלאומי לשנות את המועד והמכירה תיפתח היום בארבע.

ריאיון מיוחד עם לאלי בישראל. כתבת: אורן טוב | צילום ועריכה: משה אבוטבול | מתורגמנית: עדן טוב
 

כזכור, מהלך דומה קרה עם ההופעה המתוכננת של ג'סטין ביבר, שם דרשו התלמידים לדחות את הבגרות עצמה כדי שיוכלו להספיק ללמוד עוד פעם אחת לפני הבגרות אך אלו זכו בסירוב מצד משרד החינוך. 

תגובות