"אחרי 'הכוכב הבא' ציפינו להתרגש יותר": טור שבועי. צילום: אבי חדד

"אחרי 'הכוכב הבא' ציפינו להתרגש יותר": טור שבועי

אבישג ארבל, כתבת המוזיקה שלנו, בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי מעניינים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אמיר דדון - כשאהוד שר

אמיר דדון הוא זמר ויוצר מוכר שבמשך הרבה משנים מצליח להישאר זמר מוצלח עם שירים רבים, משחק בתפקיד ראשי בתאטרון הבימה ולאחרונה עובד על אלבום סולו. לאחר שהוציא שני אלבומים והצלחת הסינגל ״לבחור נכון״, הוא מוציא סינגל נוסף מתוך האלבום הבא ״כשאהוד שר״.
 
השיר החדש ״כשאהוד שר״ שכתבו והלחינו צרי אלוש וצוק דבוסק הוא שיר שבדיוק היינו מצפים משום באלבום הסולו השלישי שלו. הוא קצבי אך לא יותר מדי ובהחלט מצליח לשלב מנגינה קטנה יחד עם קצת מקצב מקפיץ. 

לסיכום, סינגל מיוחד שמשלב הרבה ובהחלט רק גורם לנו לצפות כבר לאלבום - ★★★★
 
 

ספיר נהון - לא ליפול

רק השבוע היא הודחה בשלב חצי הגמר של "הכוכב הבא" לאחר בולטות למהלך כל העונה בזכות הקול המרגש שלה, אך ספיר נהון לא נתנה לעצמה ליפול וכבר למחרת הוציאה את הסינגל הראשון שלה מתוך אלבום מתוכנן.
 
"לא ליפול" הוא בלדה מרגשת שהלחין ועיבד הזמר אסף אברבוך (שהתמודד בגרסה הקודמת של הריאליטי ב"כוכב נולד"). הסינגל רגוע וממריא רק בפזמון שלו, הקול של ספיר אכן ניחן שם היטב אך השיר לא מפעים מדי כמו שציפינו שיהיה. הוא מציג את יכולותיה המעולות אבל היינו רוצים משהו קצת יותר אחר, משהו כמו הביצוע האחרון שלה בריאליטי, משהו שישאיר אותנו עם שברון לב מהתרגשות ומצד שני יגרום לנו להתפעל. אנחנו מאמינים שצריך להכות בברזל כל עוד הוא חם, אבל יכול להיות שפה זה היה מהר מדי כי באנו עם מלא ציפיות. ובכל זאת, מדובר בשיר שהוא אכן טוב ודי סבבה להרגע איתו, אך מקווים שהבאים שלה יהיו יותר טובים, בעיקר כי אנחנו התאהבנו חזק.
 
לסיכום, לא התרגשנו מספיק ויש עוד לאן לשאוף, אבל בהצלחה מכל הלב! - ★★★
 
 

אחי נתן - שמתי לב

מ"האח הגדול" למוזיקה. אחרי שהוא הוציא את הסינגל הראשון שלו, ״מיליון שאלות״ אותו כתב והלחין לפני הכניסה ל"האח", ואחריו שירים נוספים. כעת משחרר נתן את הסינגל החדש.
 
השיר החדש, ״שמתי לב״, (שכתב אחי נתן והלחין יחד עם מאור יצחקי) הוא סינגל פופי רגוע. למרות שאין בו דבר מיוחד הוא נשמע מוצלח כך שנעים להקשיב לו. הסגנון של נתן מזכיר סגנונות רבים של זמרים כך שאין הרבה שינוי, אך מדובר בשיר טוב ומלטף עם פזמון קליט, כך שהוא בהחלט גורם לנו רק לחכות לסינגל הבא.
 
לסיכום, הסינגל הזה הוא הכי אחי! - ★★★★
 
 

יוסי שטרית - חתונה

יוסי שטרית התגלה בתוכנית ״אקס פקטור״ לראשונה, מאז הוא הוציא את הלהיט ״חצי רוסיה חצי מרוקאית״ שבמהירות הקפיץ אותו ברשימת הזמרים שכיף לשמוע ולשמוח איתם. הוא עובד במרץ על שירים נוספים ובקרוב גם עומד להתארח בהופעה של עדן בן זקן בקיסריה. שיטרית הוציא כעת סינגל נוסף ומקפיץ במיוחד - ״חתונה״.
 
הסינגל החדש שכתבו והלחינו דולב רם ופן חזות, צמד הכותבים המוכרים והמצליחים ביותר בזמן האחרון, מקפיץ אך לא מיוחד יותר מדי, הוא קצבי ובא להיות להיט מסיבה וחתונות. הוא אכן שיר מקפיץ שנותן אווירה טובה. הוא פחות שיר שהיינו שומעים ביום יום, אך כשיר לאירועים הוא עושה עבודה טובה וראויה. ונציין גם שקליפ המילים שלו ביוטיוב עשוי בטכנולוגיית ה-360 מה שמוסיף קצת יותר חוויה לכל זה. הנקודה שהייתה לנו לא מובנת בשיר היא שיש חלק בו שיזכיר לנו את הפזמון של "סלסולים"(1:06-1:15). 
 
לסיכום, שיר קצבי ולא מחדש אך שטרית לגמרי הכוכב הבא בז'אנר - ★★★ וחצי.
 
 
תגובות