האהבה הזאת שלנו: השירים שעושים לנו חשק לחבר. צילום מסך מהיוטיוב

האהבה הזאת שלנו: השירים שעושים לנו חשק לחבר

יום האהבה הגיע ואספנו לכם כמה שירים שעושים לנו חשק לחבר, וחשק להיכנס לתוך מערכת יחסים, עם תוספת קטנה לכל שיר. כל הפרטים בכתבה

יום האהבה הגיע, וגם אלה מאיתנו שלא נמצאים במערכת יחסים, מכירים כמה שירים שעושים להם חשק לחבר. אז מה הם השירים האלה? ולמה הם עושים לנו חשק?

מילים חמות-
אחת הסיבות העיקריות שבגללן אנחנו רוצים להכנס למערכת יחסים, היא המילים החמות, הטובות, והמרגשות שאנחנו מקבלים מבן הזוג שלנו. הרי מה יותר כיף מלקום בבוקר, ולקבל את המילים החמות האלו, שמחממות לנו את הלב ועושות לנו טוב. השירים שבחרנו שמתארים את התחושה, והסיטואציה הזו הכי טוב, הם "יסמין" הפיל הכחול, "את יפה" של עידן יניב, "אחרי כל השנים" של עומר אדם ו"ניצחתי" של לי בירן. בארבעת השירים הללו בת הזוג מקבלת המון מחמאות, ומילים מרגשות וחמות, שאף מצליחות לגעת בנו.

 
 

 

העובדה שמישהו אוהב אותך-
ההרגשה הזאת שיש לך בלב, והידיעה הזאת שמישהו אוהב אותך, וחושב שאתה מיוחד, יכולה לגרום לפרפרים בבטן לא להפסיק לעוף במעגלים. השירים שבחרנו שמתארים את התחושה הזו והסיטואציה הזו הכי טוב הם, "כמה אהבה" של קובי פרץ, "בין החלומות" של דור דניאל, ו"מה שהלב שלי בחר" של קובי אפללו. בשלושת השירים הללו, בן הזוג מתאר את האהבה שלו כלפי בת הזוג, ומה יותר מרגש מזה?

 

מישהו תמיד רוצה להיות איתך-
לא משנה מה יקרה, תמיד יש לך לאן לחזור, לחיבוק החם של החבר במערכת היחסים, והרגשת הבטיחות הזו היא אחד הדברים החשובים וטובים שיש במערכת יחסים.
השירים שבחרנו שמתארים את התחושה הזו והסיטואציה הזו הכי טוב הם, "בא לי" של האולטראס ומתן עגמי, "מסיבה בחיפה" של האולטראס ואיתי לוי, ו"בואי נעזוב" של רן דנקר ועילי בוטנר. שלושת השירים הללו, עוסקים ברצון של בן הזוג להיות עם בת הזוג, והרגשת הביטחון הזו, מה שמחמם לנו את הלב ובהחלט עושה חשק לחבר.

 
 

הריגוש-
מה יותר חזק באהבה אם לא הריגוש?- הצפייה, הפעם הראשונה, החיוך, התשוקה והריגוש. השירים שמתארים את התחושה הזו הכי טוב הם- "מה אם נתנשק" של נתן גושן, " כמה עוד אפשר" של הראל סקעת, "הכל בוער" של עברי לידר ו"יודעת שטוב לה" של גיא ויהל. כל שיר מהשירים הללו מתאר את הריגוש בצורה אחרת, וביחד הם יוצרים את ההגדרה של ריגוש בתוך האהבה.

 
 

מערכת יחסים-
להיות במערכת יחסים, הוא מכלול הרגשות והדברים שתיארנו, ונראה שכבר הבנתם שאין על התחושות הללו. אז לפני שאתם רצים לחפש מערכת יחסים, השיר שמתאר את מערכת היחסים כולה הוא "האהבה הזאת שלנו" של עברי לידר, שמתאר את מערכת היחסים מתחילתה ועוד סופה.

 
תגובות