הפעם בפרונט: אימרי זיו הוא הנציג הישראלי לאירוויזיון. צילום: רונן אקרמן

הפעם בפרונט: אימרי זיו הוא הנציג הישראלי לאירוויזיון

אימרי זיו הוא הזוכה הגדול של העונה הרביעית ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" והוא ייצג אותנו באירוויזיון 2017 שיתקיים בקייב

אימרי זיו עובר לפרונט ובגדול. אחרי ערב צמוד ומותח במיוחד - זיו, בן ה-25 הוכרז כמנצח העונה בריאליטי המוזיקלי יחד עם הפרס המחייב - לייצג את מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הגמר נפתח עם מחווה לסרט "לה לה לנד" במעין מחזה מוזיקלי מצולם אותו ביצעו אסי ורותם יחד עם רביעיית הגמר, במהלך הערב ביצעו כל אחד מהפיינליסטים שיר עם אחד השופטים ובן אל וסטטיק שחזרו את הקליפ "זהב" בלייב על הבמה רק עם שינוי קל במשפט הפתיחה: "אמדורסקי, יש מצב אתה עושה כחול למשהו כזה?".

הפיינליסטים
הפיינליסטים © צילום מסך מהפרומו

מתחילת העונה הנוכחית של "הכוכב הבא" בלט זיו וסומן כאחד מהפייבורטים וככזה שיגיע לגמר. בכל שלב שבו הוא הופיע, הצליח להרים את המסך עם אחוזים גבוהים מאוד והציג יכולות ווקאליות מרשימות וביקורות טובות מפאנל השופטים.

האודישן
 

הערב (ב') אימרי הופיע עם השיר "Halo" של ביונסה - מה שהוביל אותו להיות הראשון שעלה לסבב האחרון בגמר עם 78 אחוזים, שם ביצע את השיר "Because of you" של קלי קלרקסון עליו קיבל 74% אחוזים שהפכו אותו לזוכה הגדול ולבלוט מבין השלישייה הסופית של גמר "הכוכב הבא" שכללה גם את דיאנה גולבי שזכתה במקום השני עם 65% וג'ולייטה שהגיעה למקום השלישי עם 58%. מלבד התואר "הזוכה", זיו הוא גם זה שישלח במאי הקרוב לקייב שבאוקראינה במטרה להביא את הניצחון (או לפחות מיקום טוב) בריאליטי האמיתי שמשודר לכל אירופה.

הגמר
הגמר © צילום מסך מ"הכוכב הבא"

בעבר זיו השתתף בריאליטי מוזיקלי אחר, כשהתמודד בעונה הראשונה של "דה וויס", וזו גם לא הפעם הראשונה של אימרי באירוויזיון, בשנים האחרונות ליווה את הזוכים הקודמים של הריאליטי, נדב גדג' שהגיע למקום ה-9 וחובי סטאר שהגיע למקום ה-14 בתור זמר ליווי, כך שגם יש סיפור מוצלח ומעולה גם לשם. בהצלחה!

ישראל תשתתף בחצי הגמר השני שייערך ב-11 במאי, תחרות הגמר תתקיים ביום שבת, 13 במאי - שניהם ישודרו בערוץ הראשון. 

תגובות