רוקדים עם הביט: נועה קירל בשיר חדש עם שגיא ברייטנר. צילום מסך מיוטיוב

רוקדים עם הביט: נועה קירל בשיר חדש עם שגיא ברייטנר

לכבוד התכנית המשותפת שלהם, היום (ב') יצא הקליפ הרשמי של שגיא ברייטנר ונועה קירל יחד עם שיר חדש ומרקיד

רק בסוף השבוע האחרון הבאנו לכם הצצה לצילומי הקליפ המיוחד שלהם, במהלכו קירל מעדה במסלול הבאולינג, וכבר היום (ב') אפשר לראות את התוצר הסופי והמעולה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשבועות האחרונים התחילו נועה קירל ושגיא ברייטנר להצטלם לסדרה חדשה "ליפסטאר", שתעלה ב26.2 בערוץ yes kidZ. את התכנית, שתהיה תחרות מיוזיקלי ענקית, ינחו השניים יחד ולכבוד כך הוציאו את שיר הנושא שיהיה אחד השירים איתו אמורים להתמודד בתחרות.

נועה קירל ושגיא ברייטנר - לרקוד. באדיבות yes kidZ
 

כפי שציפינו, על השירה בלהיט החדש "לרקוד" אחראית נועה קירל, ומאחורי הביט עומד ברייטנר. את השיר כתבו והלחינו דולב רם ופן חזות שאחראים על המון להיטים שיצאו בשנה האחרונה כמו "חופשיה", "חצי משוגע", "שיכורים מאהבה" ועוד.

אף על פי שזה שיר שמוקדש לסדרה, הוא הרגיש לנו שיר רגיל ומיוחד של נועה. הוא מקפיץ, מרקיד, נעים לשמיעה, וכמובן שיושב בול על קולה הכובש של הזמרת הצעירה. מהחלקים שבהם שגיא אחראי על הביט(בוקס) אנחנו מאוד נהננו והתרשמנו, ואף על פי שהשיר מיועד לסדרה, אנחנו צופים לו הצלחה רבה ובהחלט נראה שאנחנו הולכים להתמכר אליו. לשיר מצורף קליפ מיוחד, עם  ריקודים גדולים ובחלקים מן השיר שגיא אף עושה ליפסינג לנועה - מה שמתכתב עם התכנית.

שגיא ברייטנר,נועה קירל
שגיא ברייטנר,נועה קירל © רפי דלויה

זו לגמרי השנה של ברייטנר וקירל. זה רק לאחרונה השתתף במופע המאחד את כוכבי היוטיוב / "שוברים את הרשת" וחזר מצילומי הריאליטי "הישרדות" ואילו קירל אמורה לככב בסדרה נוספת בערוץ, סרט בכיכובה שיעלה בפסח, תפקיד דרמה ב/HOT ובפסח הקרוב היא אמורה לחמם את ההופעה של לאלי אספוסיטו בישראל.

נועה קירל תחמם את לאלי
 
תגובות