הצליחו: יוצאי  "The Voice" שנכנסו לחיינו . צילום: איתן חתוכה

הצליחו: יוצאי "The Voice" שנכנסו לחיינו

לקראת גמר העונה הרביעית של "דה וויס" שיתקיים ביום שבת, אספנו עבורכם את מיטב המתמודדים מהעונות הקודמות שניצלו את דקות התהילה שלהם ומצאו את מקומם במוזיקה הישראלית

תוכניות המציאות המוזיקליות בארץ הן טרנד שמחזיק כבר עשור, כשלכל תוכנית ולה אודישנים מגיעים מאות חובבי שירה לנסות את כשרונם ומזלם בעולם המוזיקה. מעט מהם מצליחים להגיע לפסגה ולשמור על מקומם גם בתום התוכנית. לקראת גמר התוכנית "דה וויס" בשבת מצאנו את המתמודדים מהעונות הקודמות שעוסקים גם היום בדבר שהם עושים הכי טוב, לשיר.

יובל דיין:

יובל דיין היום היא בין הזמרות המיוחדות והמצליחות בישראל, בעלת סגנון וטעם עדין ומרגש בקולה. את דרכה החלה עוד בעונה הראשונה של התוכנית כשזכתה להצלחה רבה ונחשבה למתמודדת ראויה לניצחון בגמר. אף על פי שפרשה מהתחרות מפני שטענה שטרם מוכנה לעמוד בלחץ זה בגילה הצעיר, דיין נשארה בתודעה ובמהירות נכנסה אל המוזיקה המקומית בארץ עם שירים מקוריים. מאז סינגל הבכורה שלה בפברואר 2013 הספיקה להוציא שני אלבומים נהדרים בשיתוף פעולה עם אמיר דדון ודודו טסה. למרות שלעיתים היא נעזרת באומנים ויוצרים נוספים את רוב שירייה דיין כותבת ומלחינה עבור עצמה ומצליחה להביא את מי שהיא לידי ביטוי דרך המוזיקה שלה.

 

 

גיא ויהל:

גיא ויהל הם צמד יוצרים מוכשר שהיום נחשבים להרכב חם במוזיקה הישראלים בעקבות התוכנית "דה וויס". גיא מנטש ויהל דורון הכירו בפנימייה בשרון בגיל 12 והחלו לנגן ולשיר יחד. טרם התפרסמו בשנת 2011 הוציאו את אלבומם הראשון אותו כתבו והפיקו בעצמם ומורכב משירים בשפה האנגלית. רק שנה לאחר מכן זכו לחשיפה בעונה הראשונה של התוכנית וניתן היה לראות את ניצוצות הכישרון שלהם, דבר שהזניק את קריירת המוזיקה שלהם וכיום משמשים ככותבים ומפיקים מוזיקליים לזמרים רבים. בין היתר מאז תום התוכנית הוציאו כשני אלבומים נוספים בעברית "גיא ויהל"(2013) ו"שמיים בוערים"(2015) שזכו להצלחה רבה ובין היתר מבצעים קאברים לשירים מוכרים אחרים. הצמד לא נוטה לנוח לרגע ועובד על חומרים נוספים ללא הפסקה ולנו תמיד יש טעם לעוד.

 

 

רז שמואלי:

רז שמואלי החלה את דרכה גם כן בעונה הראשונה של התוכנית ואף הגיעה למקום השני בגמר. לאחר התוכנית התחילה לעבוד על חומרים משלה והוציאה את האלבום הראשון שלה "יריות באוויר" בשנת 2014, כשנתיים מתום חשיפתה בתוכנית. בכתיבת והלחנת השירים אחראית כמובן שמואלי שבמספר שירים נעזרה בהוד מושונוב וברק פלדמן. רז שמואלי נוטה לציין שהיא נשארת נאמנה לטעם המוסיקלי שלה, לא נופלת לאף טרנד ופחות מייחסת חשיבות למה אנשים יגידו, דווקא זה מה שמדליק בה כל כך! כיום היא נוהגת להופיע ברחבי הארץ עם החומרים שלה ולעיתים מופיעה בשיתוף עם אומנים נוספים.

 

 

ניב דמירל:

ניב דמירל השתתף בעונה השלישית של "דה וויס" ובעקבות קולו המיוחד וסגנונו הגיע עד הגמר למקום הרביעי והמכובד. עם סיום התוכנית דמירל החל לסלול במרץ את דרכו בעולם המוזיקה. על ידי שחרור סינגלים נהדרים שזוכים לפרגון רב כחלק מאלבום הבכורה שלו כשאת מחציתו כותב ומלחין בעצמו לצד יוצרים אחריםועתיד לצאת באפריל הקרוב. הכיוון המוזיקלי של דמירל מוסיף המון למוזיקה בארץ, גוון הקול הרגוע והמחוספס שמביא יחדיו המון קסם ויחודיות.

 

 

עמית עמוס:

את עמית עמוס שמענו לראשונה בעונה השלישית של התוכנית והוקסמנו מקולה. אף למרות שהייתה אז רק בת 16 והודחה מהתוכנית בשלב מוקדם מהצפוי, היא סירבה לוותר על הקריירה המוזיקלית שלה והחליטה להוציא סינגל. דרך חברים היא הגיעה להקליט אצל יהונתן אבידני, השניים הפכו במהרה לזוג בפן האישי ובפן המוזיקלי עם ערוץ יוטיוב מצליח שכולל קאברים ומשאפים לשירים אהובים ומוכרים. במהרה הם כבשו את קהל המאזינים שמחכה בקוצר רוח לחומרים מקוריים של הזוג הצעיר.

 

 

 

תגובות