סדר בשירים: רוני דלומי עונה על שאלון הפסח שלנו!. צילום: יחסי ציבור

סדר בשירים: רוני דלומי עונה על שאלון הפסח שלנו!

רוני דלומי עושה לנו סדר אחרון בשירים וחושפת את הסיבה האמיתית לכך שהיא לא אוהבת לנקות לפסח, שירי המגירה שנשארו אצלה ועל העוגיות שהיא צריכה להביא לביונסה

אחרי שקראנו לסדר את מיטב מכוכבי המוזיקה המקומיים, הגיע הזמן לעשות סדר אחרון בשירים והפעם זו רוני דלומי שעונה לנו על השאלון החגיגי.

עוד ב"סדר בשירים":

איך נראה ליל הסדר שלכם במשפחה? 

"ליל הסדר במשפחה שלי מתאפיין באינסוף סירים עם התבשילים הטעימים בעולם. אנחנו קוראים את ההגדה, שרים את השירים ומסיימים ברעב גדול לקראת האוכל".

את מי הכי היית רוצה שיבוא אליכם לשולחן החג?
"הייתי רוצה לצרף אלינו לשולחן החג את ביונסה. גם היא צריכה לטעום מהעוגות שלי".

רוצה עוגיות דלומי כשל
רוצה "עוגיות דלומי" כשל"פ? © gettyimages

מה סביר להניח שתמצאי בנקיונות הפסח?
"אני גרועה בלזרוק דברים, אני שומרת דברים שאין בהם צורך ומבחינתי להכל יש ערך סנטימנטלי ואי אפשר לזרוק. פסח זה השלב שבו אני חייבת לוותר על משהו. בחיים אני לא אזרוק ברכות שקיבלתי, טקסטים שלמדתי לדמויות שגילמתי ובטח לא טיוטות של שירים עליהם אני עובדת. אז זה מסתכם בדפים שקישקשתי עליהם תוך כדי שיחות טלפון וופלים בטעם לימון שכבר עברו את זמנם".

© אינסטגרם

יש שיר ״מגירה״ שאם תעשי סדר תמצאי אותו?
"יש כל מיני טקסטים שיושבים אצלי במגירה, כנראה מסיבה מסוימת. לרוב אלה השירים שהיו חלק מהדרך לכתיבת שירים שאני אוהבת. המגירה זה המקום שבו אני כותבת בלי לשפוט את עצמי ובלי למחוק, בלי לחשוב יותר מדי ופשוט לתת לעט לרוץ על הדף. את הדברים הטובים אני מאמצת ואת הדברים הלא טובים אני משאירה שם. לכן המקסימום שאני אמצא בפסח זה טקסטים שיזכירו לי למה מקומם במגירה. אם לא, אז תשמעו את זה באלבום הבא".

 

מה את הכי אוהבת בחג?
"אני מודה שכשהייתי קטנה, האפיקומן היה השיא בשבילי, לזה הייתי מחכה לו כל הערב! בשנים האחרונות אני יותר מחכה לשלב של העוגות כדי לייחצן ולמכור את העוגות עליהן אני עובדת ללא הפסקה לפני החג. בלי קמח כן?"

תארי את ליל הסדר המשפחתי שלכם בעזרת שיר
"אני חושבת שאחבר בשניים. 'אוכלים ללא הפסקה ו'עוגה, עוגה, עוגה".

איזה שיר ישמש כרקע לניקיונות?
"השיר שלגמרי יככב אצלי בנקיונות הוא השיר 'היא רק רוצה לרקוד'".

 

מה את מעדיפה לעשות בזמן הניקיונות, לשמוע שיר או לשיר?
"בנקיונות אני הכי אוהבת גם לשמוע וגם לשיר תוך כדי".

לכל השאלונים של "סדר בשירים" לחצו כאן

תגובות