כל כך יפה לו: רותם כהן בשיתוף פעולה בינלאומי. צילום מסך מהקליפ

כל כך יפה לו: רותם כהן בשיתוף פעולה בינלאומי

רגע לפני חגיגות יום העצמאות; הזמר המוכשר, רותם כהן, משחרר שיר חדש שנעשה בשיתוף פעולה עם אמן בינלאומי זוכה גראמי

רותם כהן כבר מזמן ביסס את מעמדו במוזיקה הישראלית והפך מהיוצר המסתורי לזמר האהוב והנחשק. לאחר שנה של עבודה קשה בה הוציא מגוון שירים שנכנסו לפלייליסט שלנו, משחרר היום (ה') הזמר המדובר שיר חדש ובתוכו הוא מארח את הכוכב הלטיני המוערך דסאמר בואנו, אחד מהמוזיקאים הנחשבים והטובים במוזיקה הלטינית וזוכה פרס הגראמי הלטיני ומי שביצע את השיר "Bailando" יחד עם אנריקה איגלסיאס - להיט שהפך לענק גם בישראל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רותם כהן מוכיח לנו שהוא לא מפסיק לעבוד קשה ובדרך לאלבומו השלישי הוא משחרר את "COMO EL AGUA", (או בעברית "כל כך יפה לך"). בשיר לקח רותם חלק גדול במילים ובלחן, ביחד עם אבי אוחיון, וגם פה זה לא נגמר, רותם משתת, גם בהפקה המוזיקלית יחד עם מתן דרור. הסינגל החדש הוא הכי לטיני שיש, נותן ניחוח של להיטי הטלנובלות הכבדות מן העבר וזה רק מציף בנו רגשות רומנטיים עם קצב סמבה כייפי וכזה שפשוט מתגלגל, אפילו אם מנסים להתנגד.

באדיבות "זיו תקשורת"
 

אף על פי שכבר שמענו מרותם מוזיקה בתוכה מוכנסת שפה אחרת, כמו למשל "אקוט שרי" עם מגי אזרזר בצרפתית, השיר הזה הפתיע אותנו ולטובה. המוזיקה הלטינית, האווירה והקצב בהחלט עושים טוב לרותם, והקליפ המיוחד מכניס גם אותנו לאווירה כזאת טובה ומשחררת - יש מעבר נינוח ודי מתחבר בין העברית לבין הספרדית, משהו שמשום מה הרגיש טבעי. התאהבנו ובה לנו לצפות בערוץ ויוה! וחוץ מזה - שאפו על הכבוד!

  
תגיות
תגובות